مهدوی: آلمان ها جنگ آخرشان هست/ با تمام توان می آیند

پاسور و کاپیتان دوم تیم ملی والیبال گفت: آلمان امشب جنگ اخرشان هست و با تمام توان در دیدار امشب مقابل ایران صف آرایی می کنند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مهدی مهدوی قبل از دیدار با آلمان افزود: امشب برای صعود به جمع 4 تیم برتر با آلمان بازی می کنیم. کارمان در شهر کاتوویسا خیلی سخت است ولی ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم. لیاقت  داشتیم که تا اینجا آمده ایم. این را در بازی امشب مقابل آلمان نیز ثابت می کنیم. امشب می خواهیم ببریم تا خیالمان از بابت صعود به جمع 4 تیم برتر راحت شود و فردا شب هم برای بازی با فرانسه هم برای اولی و دومی به میدان می رویم.

وی ادامه داد: فرقی نمی کرد، آلمان ها حتی اگر فرانسه را شکست می دادند، باز جلوی ما با انگیزه بازی می کردند. چرا که می دانند ایران خطرناک است و والیبال  را خوب بازی می کند و نباید  ایران را دست کم بگیرند. ولی آنها جنگ آخر شان است و با همه توان می آیند. این قضیه می تواند هم برایشان خوب باشد و هم بد. هم استرس زیادی ایجاد می کند و هم اینکه اگر ببازند همه چیز را از دست می دهند. به خاطر همین می توانیم از این فرصت استفاده کنیم ،حالا که تحت فشار هستند  به خاطر استرس، با بهترین عملکرد مقابل آلمان پیروز شویم.

رقابت های مرحله سوم والیبال قهرمانی مردان جهان شب گذشته آغاز شد و دو تیم آلمان و فرانسه از گروه ایران به مصاف هم رفتند که فرانسه سه بر صفر آلمان را از پیش رو برداشت.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 22 و 55 دقیقه امشب در نخستین مسابقه خود در مرحله سوم این رقابت ها به مصاف آلمان می رود.
شاگردان اسلوبودان کواچ اگر در این دیدار موفق به شکست آلمان شوند، صعودشان به جمع چهار تیم برتر جهان قطعی می شود.



تاريخ : جمعه 26 / 6 / 1393 ا 17:17 نويسنده : نیوشا ا

تشکری و قائمی مصدوم شدند و کامل تمرین نکردند
دکتر افروزی: ان شالله مشکلی برای دیدار مقابل المان ندارند


سرعتی زن و دریافت کننده تیم ملی کشورمان  در آخرین تمرین ملی پوشان پیش از آغاز مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان به علت مصدومیت به طور کامل تمرین نکردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، آرمین تشکری وفرهاد قائمی در آخرین تمرین صبح قبل از بازی با آلمان به علت اسپاسم عضلات کمر و درد زانو تمرین را ادامه ندادند و سیامک افروزی بلافاصله به مداوای این دو بازیکن پرداخت.  دکتر افروزی در این خصوص گفت:«آرمین به خاطر چرخش مهرهای توراسیک عضلات کمرش اسپاسم شد. فرهاد  قائمی نیز مشکل قدیمی در زانوی چپش، سمت مینیسک خارجی  دارد که تحریک شده اما درمانش کار یکی، دو روز نیست. فعلا باید دردش را کم کنیم  و عضله اش را تقویت که در این چهار پنج روز بهتر شود. البته با فیزیوتراپی و طب سوزنی آنها را برای بازی می رسانیم و ان شالله مشکلی برای دیدار مقابل المان ندارند.»
وی ادامه داد:« خوشبختانه بقیه بچه ها مصدومیت خاصی ندارند. 24 روزی است که تیم در لهستان بسر می برد و بازیهای سنگین  در قهرمانی  جهان فشار زیادی به بچه ها آورده است و آمار هم این را بیان می کند که ایران بیشترین زمان بازی را با 19 ساعت و یک دقیقه داشته است، بالاخره این خستگی ها  روی درد های زیر زانوی بچه ها و عضلات شان تاثیر می گذارد.»



تاريخ : جمعه 26 / 6 / 1393 ا 17:3 نويسنده : نیوشا ا

 

آی عشق چهرۀ سرخت پیدا شد

 


پس از مشخص شدن راهیابی ایران به جمع شش تیم برتر جهان، هر یک از اعضای تیم ملی به شکلی شادی خود را بروز دادند.
شب، شبِ بوس و بغل بود. شبِ فریاد خوشحالی. شبِ دست و جیغ و هورا. شبی که آدم از ایرانی بودنش احساس فخر و غرور می کرد.
بعضی ها هم اشک شوق می ریختند.
چشم ها سرخ بود. سرخِ اشکِ عشق. سرخِ اشکِ غرور. سرخِ اشکِ فخر.
آی! عشق! چهرۀ سرخت پیدا شد!
تیم ایران با 7 پیروزی از 9 بازی به مرحله سوم؛ جمع شش تیم برتر جهان راه پیدا کرد. تیمی که با غلبه بر بزرگان و مدال آوران لیگ جهانی 2014 (ایتالیا و امریکا) آغازی شگرف داشت و در ادامه موفق شد برای اولین بار در تاریخ والیبال ایران، به مرحله دوم مسابقات جهانی صعود کند. سپس به همین هم بسنده نکرد و با شایستگی تمام در مرحله دوم هم بالاتر از بزرگان ایستاد و به مرحله سوم؛ جمع شش تیم برتر جهان راه یافت.
تیم ایران تاریخ والیبال خودش و جهان را از نو می نویسد. فصل به فصل افتخار و حماسه. برگ به برگ شور و شعور و شادی.
حالا ایران می رود تا در مرحله سوم با رقبایش مبارزه کند. ایران یاد گرفته که به کم قانع نباشد. اگرچه حریفان سختی دارد. ولی ایران هم برای هیچ تیمی حریف آسانی نیست. حالا بزرگان دنیا خدا خدا می کنند که به ایران نخورند.
هدف اول ایران از حضور در مرحله سوم، صعود به مرحله چهارم؛ جمع چهار تیم برتر مسابقات است و در ادامه؛ کسب مدال.
ایران یک تیم کامل است. مجموعه ای از نوابغ را در خود جا داده که هر کدامشان برای یک تیم بس اند. اما حالا کنار هم قرار گرفته اند و شمایل یک تیم بزرگ را شکل داده اند. تیمی که می رود تا از مهمترین و معتبرترین مسابقات والیبال جهان مدال بگیرد، به امید خدا.
برای این تیم دعا کنید. از جهان مدال می خواهد. گرچه راه صعب العبور است. گرچه قلّه ناپیداست. اما ایران عزم صعود دارد.



تاريخ : شنبه 25 / 6 / 1393 ا 17:16 نويسنده : نیوشا ا

محمدی راد: شرایط برای تاریخ سازی مهیاست


مربی تیم ملی والیبال ایران بعد از اعلام همگروهی ایران با تیم های آلمان و فرانسه در مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان گفت: حالا همه شرایط برای ماندگاری تیم ملی والیبال در تاریخ مهیا شده است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رحمان محمدی راد افزود: گروه ایران در مقایسه با گروه برزیل، روسیه و لهستان گروه خوبی است. با این شرایط حتی شانس صعود به جمع چهار تیم را هم داریم.محمدی راد خاطر نشان کرد: همیشه بازیهای فرانسه  با تیم های دیگر را  که می دیدیم، بیشتر مطمئن می شدم دور مقدماتی فرانسه در بهترین روزش با ما بازی کرد و ما در بدترین روزمان باختیم. همیشه دوست داشتم یک بار دیگر با فرانسه روبرو شویم، چرا که فرانسه تیمی نبود که  ایران را شکست دهد و حتی ست چهارم هم شانس برد داشتیم تا بازی به ست پنجم کشیده شود. که در آن صورت معلوم نبود برنده می شد. وی تاکید کرد: شکی نیست که تیم فرانسه یکدست و جنگنده است. چرا که با تیم دومش بازی را با لهستان به ست پنجم کشاند. البته قبل از آن  من اعتقاد زیادی به توانمندی بچه های خودمان دارم.


مرحله سوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از فردا سه شنبه آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران روز چهارشنبه در نخستین مسابقه خود به مصاف آلمان می رود.



تاريخ : شنبه 25 / 6 / 1393 ا 17:5 نويسنده : نیوشا ا

کنفرانس خبری کاپیتان ها و مربیان برگزار شد
کواچ باز هم گفت: والیبال ورزش اول ایران است
معروف: کار سختی تا صعود به جمع چهار تیم داریم!

 

در ادامه از سعید معروف؛ کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پرسیده شد: «آیا شانس دیدن یا پیگیری بازی امریکا – آرژانتین که نتیجه اش به سود شما تمام شد را داشتید؟»
معروف پاسخ داد:«خیر. ما آن را بازی ندیدیم. چون خودمان با صربستان بازی داشتیم. ولی نتیجه آن بازی را دنبال می کردیم. فقط ست پنجم را در لحظه های پایانی اش توانستیم ببینیم. همینجا هم می خواهم از تیم آرژانتین تشکر کنم که با حداکثر توانش مقابل امریکا بازی کرد.»

سپس از اسلوبودان کواچ؛ سرمربی ایران پرسیده شد: «آیا شما خوش شانس بودید که به مرحله سوم راه یافتید؟»
کواچ گفت: «فقط خوش شانس بودن ملاک نیست. ما بازی های خیلی خوبی در این تورنمنت انجام دادیم. ایتالیا و امریکا را شکست دادیم و با ارائه بازی های خوب به جایی رسیدیم که یک نتیجه هم کمک حال مان شد. خودمان خیلی تلاش کردیم که بهترین بازی مان را انجام بدهیم. ایران تیم بسیار خوبی است که حالا می خواهد راهش را در مرحله سوم هم ادامه بدهد و نتیجه بگیرد.»با پایان یافتن سئوالات برگزارکننده کنفرانس خبری، نوبت به سئوالات خبرنگاران رسید.


اولین سئوال از سعید معروف پرسیده شد: «از اینکه برای بار اول در جمع تیم های برتر مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفته اید، چه احساسی دارید؟»
معروف گفت: «احساس شگفتی می کنم. وقتی ما چند ماه پیش به جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی راه پیدا کردیم، بعضی از خبرنگاران گفتند صعود به چهار تیم لیگ جهانی آسان است. بلکه این مسابقات قهرمانی جهان است که صعود به جمع تیم های برترش بسیار مهم و دشوار است. خب ما الان در جمع بهترین های مسابقات جهانی هستیم و تا اینجا هم نمایش خیلی خوبی داشته و به همه نشان داده ایم که شایستگی قرار گرفتن در میان بهترین تیم های جهان را داریم.»
کواچ هم با اشاره به اینکه تماشای والیبال را دوست دارد ولی این همیشه ممکن نیست، گفت: «ما در مرحله اول با فرانسه بازی کرده ایم و با بازی این تیم آشنائیم. بازی های آلمان را هم به خصوص در برابر برزیل و یکی دو تیم دیگر دیده ایم. پله پله پیش می رویم تا به هدف مان برسیم.»

همچنین از سرمربی تیم ملی ایران پرسیده شد:«آیا صعود شما از گروهی که لهستان هم در آن بود، سورپرایز نبود؟»
کواچ با لبخند گفت:«شما لهستانی ها یادتان باشد که همین امسال در لیگ جهانی دو بار در تهران به ما باخته اید. ما در لیگ جهانی هم از گروه سختی بالا رفتیم و بعد هم برزیل و روسیه را پیش رو داشتیم که توانستیم به نیمه نهایی برسیم. در این مسابقات هم از گروه سختی به نتایج خیلی خوبی رسیدیم و صعود کردیم. نه، اصلا سورپرایز نیست. ما والیبال خیلی خوبی را به نمایش می گذاریم و سعی مان این است که از این مرحله به بعد هم بهترین نمایش خود را داشته باشیم.»

سپس از کاپیتان ایران پرسیده شد: «صادقانه بگویید از اینکه با برزیل و روسیه همگروه نشده اید، خوشحالید؟»
سعید معروف؛ کاپیتان مردان والیبال ایران نیز در پاسخ به این سئوال گفت: «البته که برزیل و روسیه تیم های خیلی خوبی اند ولی ما الان با فرانسه و آلمان بازی داریم که هر دو از تیم های بسیار خوب این مسابقات هستند. ما در مرحله اول به فرانسه باخته ایم و همچنین سال گذشته در لیگ جهانی در تهران یک بار به آلمان باختیم. کار سختی را تا رسیدن به جمع چهار تیم برتر مسابقات داریم ولی تمام تلاش مان را به کار می بندیم تا با ارائه بهترین نمایش خود، موفق بشویم و نتیجه بگیریم.»


در پایان این کنفرانس یک خبرنگار لهستانی از کواچ درباره اوضاع و احوال والیبال در ایران پرسید که سرمربی تیم ملی کشورمان پاسخ داد: «در ایران مردم والیبال را دوست دارند. فدراسیون ایران هم برای آینده، سخت کار می کند. الان نوجوانان ایران بدون حتی یک ست باخته قهرمان آسیا شده اند. در کل می توانم بگویم عملکرد چند ساله والیبال در ایران مثبت بوده و نتیجه ها با شما حرف می زنند. به نظر من؛ والیبال مثل لهستان، ورزش اول ایران هم هست که همه با آن آشنا هستند و درباره آن حرف می زنند. نتایج را پیگیری می کنند و طرفدارش شده اند. البته اگر بیشتر و بهتر می خواهید درباره والیبال ایران بدانید، من میکروفون به کاپیتانم می دهم تا برای شما بیشتر توضیح بدهد»

در همین لحظه کواچ میکروفن را به معروف سپرد تا او بیشتر درباره والیبال ایران برای لهستانی ها بگوید. معروف گفت: «واقعا نمی دانم چطور باید این همه مطلب را توضیح بدهم، فقط این را بگویم که ما در ده سال گذشته در رده های نوجوانان و جوانان آسیا و جهان صاحب مدال های مختلف شده ایم. از جمله مدال طلای نوجوانان جهان در مکزیک. در سه سال گذشته هم تیم بزرگسالان ایران با بازی های خوبی که به نمایش گذاشته، جایگاه این رشته را در جامعه تغییر داده است. الان والیبال یک ورزش مردمی است که همه نتایجش را دنبال می کنند و همین هم انتظارات را از ما بالا می برد. چون همیشه از ما توقع پیروزی یا کسب مدال دارند. ما هم تمام تلاش مان را انجام می دهیم ولی خب هنوز نمی توانم بگویم که به تیم درجه یک دنیا تبدیل شده ایم. راه زیادی تا مقصد داریم و باید باز هم پیشرفت کنیم.»

 

من خلاصه ای از این کنفرانس رو که مربوط به ایران بود در اختیارتون گذاشتم

اگه میخواین کاملش رو بخونید به "سایت فدراسیون" سر بزنید .
 



تاريخ : شنبه 25 / 6 / 1393 ا 16:48 نويسنده : نیوشا ا

عبادی پور: برای صعود به جمع چهار تیم برتر تمام تلاش خود می کنیم


میلاد عبادی پور گفت: برای صعود به جمع چهار تیم اول دنیا تلاش می کنیم و باید به این هدف برسیم.
 به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان بعداز صعود ایران به دور نهایی مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: خیلی خوشحالم ولی باید این را هم بگویم با صعود به دور نهایی کارمان خیلی سخت شده است. مسابقات این مرحله که با حضور 6 تیم برتر دنیا برگزار می شود، شرایط خاص خود را دارد. ما با قدرتهای والیبال دنیا باید مسابقه دهیم و  باید تمام تلاش خود را کنیم تا به جمع چهار تیم برتر بپیوندیم.

وی  با تاکید بر راحت نبودن گروه  ایران در دور نهایی گفت: تیم ملی والیبال ایران در گروه آسانی قرار ندارد. هر چند گروه ایران در مقایسه با دیگر گروه به خاطر نبود روسیه و برزیل راحت تر به نظر می رسد، اما به نظر من اصلا این طور نیست. ما در دور مقدماتی به فرانسه باخته بودیم. در لیگ جهانی سال قبل ایران مقابل آلمان یک پیروزی بدست آورد و یک بار شکست خورد. پس در گروه راحتی قرار نداریم.

بازیکن جوان تیم ملی کشورمان افزود: من تا به حال با تیم آلمان بازی نکرده ام. تیمش را هم ندیده ام. بچه ها هم تنها دو بار با این تیم بازی کرده اند و شناخت خیلی زیادی نداریم. همین مساله کارمان را سخت تر می کند. ولی کادر فنی با  شناخت خوبی نسبت به این دارد. همچنین تماشای بازی امروز آلمان با فرانسه به ما کمک زیادی می کند. در بازی با آلمان هر تیمی که کمتر اشتباه  کند، مسلما برنده می شود. شناختمان از فرانسه هم به بازی دور مقدماتی برمی گردد. البته پنج شنبه از آنها انتقام می گیریم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 22 و 55 دقیقه فردا چهارشنبه در نخستین مسابقه خود در دور سوم رقابت های قهرمانی جهان به مصاف آلمان می رود.



تاريخ : شنبه 25 / 6 / 1393 ا 16:43 نويسنده : نیوشا ا

میرزاجانپور: برابر آلمان باید پوئن به پوئن بجنگیم
حضور در جمع شش تیم برتر نشان دهنده پیشرفت والیبال ایران است


دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: دربازی اول مقابل آلمان باید برای پوئن به پوئن بازی بجنگیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال  مجتبی میرزاجانپور درباره نخستین مسابقه دور سوم ایران در مسابقات قهرمانی جهان گفت: نمی توانیم بگوییم از پیش برنده ایم. آلمان تیم خوبی است و برای برد باید پوئن به پوئن بجنگیم.
وی تصریح کرد" همان طور که در دور مقدماتی و مرحله دوم با این روش حریفانمان را شکست دادیم. در مرحله سوم هم باید این روش را دنبال کنیم، به طور حتم کار سختی فردا در اولین بازی مقابل آلمان داریم اما ما باید به معنای واقعی تیمی بازی کنیم تا آلمان را شکست دهیم.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ادامه داد: صعود به دور سوم مسابقات قهرمانی جهان کمترین مزد زحمتهای ما بود. ما باید به جمع 6 تیم برتر دنیا می رسیدیم. حضور ایران در مرحله سوم رقابتها نشان دهنده  پیشرفت والیبال ایران است.

تیم ملی والیبال ایران فردا چهارشنبه در نخستین بازی خود در مرحله سوم قهرمانی جهان به مصاف آلمان می رود.



تاريخ : شنبه 25 / 6 / 1393 ا 16:40 نويسنده : نیوشا ا

 

کنفرانس خبری کاپیتان ها و مربیان پیش از آغاز مرحله سوم

هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی مردان جهان

دوشنبه 24 شهریور ماه 1393

کاتوویسا - لهستان




 

 

آقای رزنده و کاپیتان تیم برزیل





*******************



 

*********************




سرمربیان تیم های برزیل و لهستان



**********************





******************




سرمربی و کاپیتان تیم لهستان



 



تاريخ : شنبه 25 / 6 / 1393 ا 16:27 نويسنده : نیوشا ا

 

ایران 3 - صربستان 1
 




ایول آقای خوش خبر



 

بازیکنان تیم ملی




کادر فنی


 

آغاز بازی



دو تا از بهترین ها



ماشالا.....




ایول......



 

********************




ماشالا سید...



***********************



************************






آقای داورزی رییس  محترم فدراسیون  والیبال

که در  تمام بازی های ایران در ورزشگاه حضور داشتند


**********************




**********************



*********************




************************




**********************




************************




********************



 


هوداران ایرانی 




******************


**********************


******************



نشست خبری




***********************





تاريخ : چهار شنبه 24 / 6 / 1393 ا 14:8 نويسنده : نیوشا ا

محمودی:حذف ایران ظلم بود


پشت خط زن تیم ملی والیبال گفت: اگر تیم ملی والیبال صعود نمی کرد ظلم به این رشته ورزشی ایران بود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرام محمودی که با صعود ایران به جمع 6 تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان ذوق زده بود، افزود: خدا جواب زحماتمان را داد. خیلی ظلم بود اگر با هفت برد و دو باخت حذف می شدیم. خدا را شکر که بردیم. این لحظه، لحظه بزرگی برای مردم ورزش ایران است.
وی تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی جهان، جامی به این معتبری و مهمی جزو 6 تیم اول شدیم، فقط جای تبریک دارد به همه آنهایی که زحمت کشیدند.
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: نمی دانم  چه باید بگویم. باورتان نمی شود اگر حذف می شدیم، هیچ وقت این روز را فراموش نمی کردیم. مبارک مردم باشد که با دعا هایشان برایمان انرژی می فرستادند.
محمودی تصریح کرد: ممنون هستم از تیم آرژانتین که تا آخرین لحظه جنگید و تبانی نکرد. این لحظه در تاریخ ثبت می شود. احساسم گفتنی نیست.
تیم ملی والیبال ایران روز چهارشنبه در نخستین مسابقه خود در مرحله سوم رقابت های جهانی به مصاف آلمان می رود.

 



تاريخ : چهار شنبه 24 / 6 / 1393 ا 14:4 نويسنده : نیوشا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.