افشاردوست(دبیر فدراسیون والیبال): این نظر سنجی در سطح جهان برگزار می شود
مردم  دنیا بهترین بازیکن را از دیدگاه خود  انتخاب می کنند


محمود افشاردوست در خصوص نظر سنجی به عمل آمده در سایت ورد واید جابز گفت: این نظر سنجی در سطح جهانی به عمل آمده و همه مردم دنیا در این نظر سنجی می توانند شرکت کنند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دبیر کل فدراسیون والیبال در خصوص نظر سنجی آغاز شده در خصوص بهترین بازیکن جهان توسط سایت ورد واید جابز اظهار داشت: پس از پایان مسابقات قهرمانی جهان در لهستان این سایت اقدام به برگزاری یک نظر سنجی در خصوص انتخاب بهترین بازیکن جهان از بین ده بازیکن مطرح تیم های ملی والیبال دنیا کرد و از هر کشور یک بازیکن در این نظر سنجی وجود دارد و در حال حاضر سعید معروف کاپیتان تیم ملی کشورمان در صدر این نظر سنجی وجود دارد.
وی افزود: این نظر سنجی مورد توجه کشور های دنیا قرار گرفته و من خودم اولین بار توسط یکی از دوستانم در فدراسیون جهانی از این موضوع مطلع شدم. مردم از سراسر دنیا به این سایت مراجعه می کنند و به بازیکن مورد علاقه خود رای می دهند و اینکه سعید معروف اکنون در صدر این نظر سنجی قرار دارد جای بسی خوشحالیست. البته دیگر بازیکنان تیم ملی کشورمان نیز شایستگی داشتند تا در این نظر سنجی حضور داشته باشند.
کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان افزود: این نظر سنجی یک نظر سنجی در سطح جهانی هست و همه می توانند در آن شرکت کنند. و اینکه همه دنیا در آن شرکت می کنند و در پایان بهترین بازیکن قهرمانی جهان از دیدگاه مردم دنیا انتخاب و معرفی می شود و من شخصا از دست اندرکاران برنامه 20:30 و واحد مرکزی خبر که همیشه حامی و یاور تیم ملی والیبال بودند و در راستای منافع ملی قدم برداشتند تشکر و قدردانی می کنم.

آقای معروف خوشحالم که به اونچه که

حقتون بود رسیدین.....تبریک...تبریک

دم شما گرررررممممم



تاريخ : چهار شنبه 28 / 7 / 1393 ا 20:24 نويسنده : نیوشا ا

کواچ به صربستان بازگشت/ تدوین برنامه آماده سازی تیم ملی توسط بوبان


سرمربی و مربی بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز گذشته به کشورشان بازگشتند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان روز گذشته دوشنبه 21 مهرماه پس از کسب مقام چهارم لیگ جهانی، ششم قهرمانی جهان و مدال طلای بازیهای آسیایی اینچئون با تیم ملی والیبال ایران به کشورش صربستان بازگشت تا پس از استراحتی کوتاه اقدام به تدوین برنامه آماده سازی تیم ملی والیبال کشورمان برای سال 2015 نماید و سپس جهت تماشای مسابقات لیگ برتر در تاریخ مشخص به ایران باز می گردد و چند هفته از نزدیک تماشاگر مسابقات لیگ برتر در تهران و شهرستانها خواهد بود.
همچنین کارلو ساتی مربی بدنساز ایتالیایی کشورمان نیز روز گذشته به کشورش ایتالیا بازگشت.

 



تاريخ : شنبه 22 / 7 / 1393 ا 19:18 نويسنده : نیوشا ا

 


 



تاريخ : چهار شنبه 21 / 7 / 1393 ا 11:56 نويسنده : نیوشا ا

دور مقدماتی لیگ برتر والیبال در دو گروه برگزار می شود


قرعه کشی لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه با حضور مسئولین فدراسیون والیبال، مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده برگزار شد و مقرر شد دور مقدماتی این رقابت ها در دو گروه هفت تیمی برگزار شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مراسم قرعه کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران امروز (چهارشنبه) با حضور دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال برگزار شد.
در این مراسم که محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال، منوچهر پور حسن رییس سازمان لیگ، امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران، خلیل یگانه مجد دبیر سازمان لیگ ، مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده حضور داشتند، مقرر شد دور مقدماتی لیگ برتر والیبال سال جاری در دو گروه زیر برگزار شود:
گروه اول: پیکان، میزان مشهد، شهرداری تبریز، دلیران دشتی بوشهر، بازرگانی جواهری گنبد، شهرداری زاهدان و نوشیدنی شمس
گروه دوم: متین ورامین، شهرداری ارومیه، نوین کشاورز، سایپا، مهر پارس فارس، وزارت دفاع و یکی از تیم های آلومینیوم بندرعباس و تعاون گنبد
تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس تا 26 مهرماه فرصت دارد تا با کادر فنی و بازیکنان سال گذشته خود تسویه حساب کند و در لیگ امسال شرکت کند، در غیر اینصورت تیم تعاون گنبد جایگزین این تیم خواهد شد.
دور مقدماتی لیگ برتر والیبال از 15 آبان ماه و تنها در روزهای چهارشنبه پیگیری خواهد شد و چهار تیم برتر هر گروه به مرحله پلی آف صعود خواهند کرد. تیم های پنجم وششم هر گروه نیز در لیگ برتر سال آینده باقی می مانند اما تیم هفتم دو گروه مستقیما به مسابقات دسته یک سقوط خواهند کرد.
در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال سال جاری تیم های اول تا چهارم گروه اول به صورت ضربدری با تیم های اول تا چهارم گروه دوم مسابقه خواهند داد که تیم های پیروز دو مسابقه از سه دیدار به چهار تیم برتر مرحله نهایی صعود می کنند.
نحوه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بعد از مشخص شدن چهار تیم برتر و زمان باقی مانده از سال جاری مشخص خواهد شد.
سرپرستان و مربیان تیم های لیگ برتر به غیر از متین ورامین که در اردوی خارج از کشور بسر می برد و وزارت دفاع در این نشست حضور داشتند.
تیم های لیگ برتر می توانند 20 بازیکن به سازمان لیگ معرفی کنند که حتما چهار بازیکن جوان (سه بازیکن متولد 11 دیماه 73 و یک بازیکن یکم فروردین ماه 73 به بعد)، دو بازیکن نوجوان (متولد 11 دیماه 75 به بعد) و دو بازیکن امید (یک نفر 11 دیماه 71 و یک نفر یکم فروردین ماه 70 به بعد) در جمع 20 بازیکن معرفی شده داشته باشند.
در ضمن در این نشست مقرر شد در صورتی که بازیکنان تیم های لیگ برتر قسط دوم قرارداد خود را در موعد مقرر دریافت نکنند، بازیکن آزاد محسوب شوند.

 



تاريخ : پنج شنبه 17 / 7 / 1393 ا 20:9 نويسنده : نیوشا ا

مردان والیبال ایران صبح سه شنبه به ایران بازمی گردند


تیم ملی والیبال کشورمان پس از 44 روز دوری از ایران ساعت 9:25 صبح سه شنبه 15 مهرماه وارد تهران می شوند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که سوم شهریور 93 جهت شرکت در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی مردان جهان تهران را به مقصد ورشو ترک کرد و موفق شد برای نخستین بار در تاریخ عنوان ششمی جهان را از آن خود کند. مردان والیبال کشورمان بلافاصله پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان، برای انجام آخرین ماموریت ملی خود در سال 93 از ورشو مستقیما راهی اینچئون کره جنوبی شد و موفق شدند با کسب هشت پیروزی، با اقتدار کامل مدال طلای بازیهای آسیایی را برای اولین بار در تاریخ برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورند.
مردان والیبال کشورمان پس از 44 روز دوری از ایران، همراه با همسر و فرزندان خود که یکشنبه هفته گذشته در اینچئون به آنها ملحق شدند ساعت 9:25 روز سه شنبه 15 مهرماه با پرواز 971 امارات از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران خواهند شد.



تاريخ : دو شنبه 12 / 7 / 1393 ا 18:33 نويسنده : نیوشا ا


 

والیبال تیتر اول روزنامه ها




***************



 

********************




والیبال است دیگر

گاهی دلش میخواهد

تیتر اول باشد

والیباله دیگه

نمیشه نادیده

گرفتش

ما که واسش

جون میدیم



تاريخ : دو شنبه 12 / 7 / 1393 ا 18:22 نويسنده : نیوشا ا

 

عکس هایی از قهرمانی ایران


 

******************




****************




 "خخخدددداااااااا حححححفففظتتوونن کنننههه"

 



تاريخ : یک شنبه 11 / 7 / 1393 ا 18:33 نويسنده : نیوشا ا

موسوی امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار با ژاپن شد

 



 
سید محمد موسوی در هفتمین مسابقه تیم ملی والیبال ایران در بازی های آسیایی عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران برابر ژاپن را به دست آورد.
 
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در هشتیمن مسابقه خود در هفدهمین دوره بازی های آسیایی موفق به شکست سه بر یک ژاپن شدو به مقام قهرمانی این بازی ها دست یافت.
سید محمد موسوی در این مسابقه با کسب 22 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را به خود اختصاص داد.
شیموزو کانگرو بازیکن شماره یک ژاپن با کسب 27 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ژاپن را به خود اختصاص داد.
تیم ملی والیبال ایران در چهار ست دیدار با ژاپن 101 امتیاز به دست آورد که 60 امتیاز آن از اسپک، 13امتیاز از دفاع، یک امتیاز از سرویس و 27 امتیاز از اشتباهات تیم حریف به دست آمد.
این آمار برای تیم ملی والیبال ژاپن نیز به این قرار است که 61 امتیاز از اسپک، 6 امتیاز از دفاع، یک امتیاز از سرویس و 21 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آمد تا ژاپن در نهایت 89 پوئن برابر ایران به دست آورده باشد.
تیم ملی والیبال ایران در هشت مسابقه خود در هفدهیمن دوره بازی های آسیایی اینچئون تیم های ژاپن، چین، کره جنوبی، قطر، کویت، هنگ کنگ، هند و مالدیو را شکست داد و برای نخستین بار به عنوان قهرمان این بازی ها معرفی شد.

 



تاريخ : یک شنبه 11 / 7 / 1393 ا 18:23 نويسنده : نیوشا ا

والیبال رکورد مدال های طلای ایران در بازیهای آسیایی را شکست

 


 
تیم ملی والیبال ایران با کسب مدال طلا، تعداد مدال های خوشرنگ کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی 2014 را به عدد 21 رساند تا رکورد ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این بازی ها شکسته شود.
 
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کاروان ورزشی ایران تا کنون موفق به کسب 56 مدال شامل 21 طلا، 18 نقره و 17 برنز شده و همچنان در رده پنجم جدول توزیع مدال ها قرار دارد.
ورزش ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در بازی های آسیایی سال 1974 تهران موفق به کسب 36 مدال طلا شده بود، اما بعد از آن در بازی های آسیایی 2010 گوانگژو موفق به کسب 20 مدال طلا شد.
کسب مدال طلای والیبال، بیست و یکمین مدال خوشرنگ را برای کاروان ایران به همراه داشت تا رکورد ورزش کشورمان در کسب مدال طلایی بازی های آسیایی شکسته و والیبال ایران نیز برای نخستین بار قهرمان بازی های آسیایی شود.

 



تاريخ : یک شنبه 11 / 7 / 1393 ا 18:16 نويسنده : نیوشا ا

موسوی: انتظار اینگونه مسابقه از ژاپن نداشتیم

امتیازآورترین بازیکن تیم ملی والیبال برابر ژاپن گفت: پیش بینی کسب مدال داشتیم اما انتظار مبارزه به این شکل از ژاپن نداشتیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمد موسوی پس از کسب مقام قهرمانی بازی های آسیایی اینچئون افزود: نخستین مدال طلای والیبال در بازی های آسیایی را کسب کردیم و به همین دلیل خیلی خوشحالیم.
وی تصریح کرد: تیم ملی والیبال ژاپن خیلی خوب بازی کرد که نشان از پیشرفت والیبال این کشور در سالهای اخیر است. جوانتر شده بودند و در دریافت و سرویس عالیی کار کردند.
ملی پوش تیم ملی والیبال ایران گفت: ژاپن تیم ایران را تحت فشار قرار داد به گونه ای که در این مسابقات بازی در این سطح انجام نداده بودیم. شوکه شدیم اما برگشتیم و به پیروزی رسیدیم.
وی با بیان اینکه روی نفاط ضعف حریف تمرکز کردیم، گفت: در دو ست سوم و چهارم موفق به کنترل ژاپن شدیم و در نهایت به مدال طلای این بازی ها دست یافتیم.‎ خدا را شکر می کنم که توانستیم جلوی چشم هزاران ایرانی داخل سالن و میلیون ها بیننده شرمنده نشودیم.
تیم ملی والیبال ایران در دیدار نهایی بازی های آسیایی موفق به شکست ژاپن شد و برای نخستین بار عنوان قهرمانی بازی های آسیایی را به دست آورد.

 



تاريخ : یک شنبه 11 / 7 / 1393 ا 18:8 نويسنده : نیوشا ا

شهرام محمودی : انتقام دوره گذشته را از ژاپن گرفتیم

بازیکن تیم ملی والیبال گفت:با پیروزی بر ژاپن در دیدار نهایی بازیهای آسیایی 2014، انتقام شکست در سال 2010 را از این تیم گرفتیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرام محمودی پس از کسب مقام قهرمانی تیم ایران در بازی های آسیایی افزود:خیلی خوشحالم که باشکست ژاپن انتقام چهارسال پیش را گرفتیم.
وی گفت:همیشه قدردان مردم ایران هستیم چون در هر مرحله ای پشت مابوده و حمایت کردند.
تیم ملی والیبال ایران در دیدار نهایی بازی های آسیایی موفق به شکست ژاپن شد و برای نخستین بار عنوان قهرمانی بازی های آسیایی را به دست آورد.

 



تاريخ : یک شنبه 11 / 7 / 1393 ا 18:2 نويسنده : نیوشا ا


کواچ: از قهرمانی ایران خوشحالم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: خیلی خوشحالم زیرا والیبال ایران برای نخستین بار قهرمان بازی های آسیایی شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پس از کسب مقام قهرمانی تیم ایران در بازی های آسیایی افزود: امروز با شکست ژاپن نخستین مدال طلای ایران در بازی های آسیایی را کسب کردیم.
وی با بیان اینکه 50 روز سخت را پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: بازیکنان خیلی خسته شدند و خوشحالم که توانستیم با وجود همه خستگی ها قهرمان شویم. وقتی عقب افتادیم تایم اوت گرفتم و از بچه ها خواستم تا تمرکز کنند تا اتفاق ۴ سال پیش روی ندهد.
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: دو سال تا المپیک ریو فرصت داریم و خیلی زود است که از الان درباره ان رقابتها صحبت کنیم، اما ما هفته به هفته و ماه به ماه جلو می رویم و برنامه های خود را اجرایی خواهیم کرد.
وی در باره بازی با ژاپن یادآوری کرد: ژاپن حریف دست و پابسته ای نبود و بسیار قدرتمند در دیدار نهایی ظاهر شد.
تیم ملی والیبال ایران در دیدار نهایی بازی های آسیایی موفق به شکست ژاپن شد و برای نخستین بار عنوان قهرمانی بازی های آسیایی را به دست آورد.




 



تاريخ : یک شنبه 11 / 7 / 1393 ا 17:52 نويسنده : نیوشا ا

معروف: چهار سال برای قهرمانی تلاش کردیم


کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: چهار سال تلاش کردیم تا ناکامی بازی های آسیایی 2010 را جبران کنیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف پس از کسب مقام قهرمانی بازی
های آسیایی اینچئون، افزود: بازی خوبی انجام دادیم. 4 سال پیش نیز بازی سختی مقابل ژاپن در دیدار نهایی بازی های آسیایی داشتیم.
وی تصریح کرد: تیم ایران از مسابقت جهانی مستقیم به اینچئون آمده و کار سختی داشت.
معروف تاکید کرد: خسته بودیم، خوشحالم به خاطر اینکه مدال طلا را به دست آوردیم . بازی های آسیایی آخرین تورنمنت والیبال در سال 93 این فصل بود و خوشحالیم که با قهرمانی به اتمام رسید.
تیم ملی والیبال ایران در دیدار نهایی بازی های اسیایی سه بر یک ژاپن را شکست داد و
قهرمان شد.

 



تاريخ : یک شنبه 11 / 7 / 1393 ا 17:46 نويسنده : نیوشا ا

غلامی: تجربه دوره قبل را داشتیم

 


بازیکن تیم ملی والیبال گفت: تجربه دیدار نهایی دوره قبل را داشتیم و با استفاده از
آن به پیروزی رسیدیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، عادل غلامی پس از کسب مقام قهرمانی بازی های آسیایی اینچئون، افزود: ما تجربه تلخ دوره گذشته در فينال مقابل ژاپن در ذهنمان بود و نمي خواستيم آن اشتباهات را تكرار كنيم و دستمان از مدال طلا كوتاه شود.
وی تصریح کرد: به همين خاطر دقت و تمركز زيادي داشتيم تا به پيروزي برسيم.
ملی پوش والیبال ایران گفت: خيلي خوشحالم كه براي نخستين بار قهرمان شديم. ژاپن تيم كوچكي نيست و حريف سختي در فينال بود.
تیم ملی والیبال ایران در دیدار نهایی بازی های اسیایی سه بر یک ژاپن را شکست داد و قهرمان شد.




تاريخ : یک شنبه 11 / 7 / 1393 ا 17:40 نويسنده : نیوشا ا

 

دلم میخواد این پیروزی و قهرمانی تقدیم بشه

به روح بزرگ آقای حسین معدنی

کککککااشششش در کنارمون بودی

تااین قهرمانی رو با هم جشن میگرفتیم

شاید دیگر در کنارمان نباشی

ولی در ذهن و قلبمان جایت

محفوظ است حسین جان

این پیروزی رو  تبریک میگم

کاشششش بودی

"برای شادی روح اون بزرگوار یه فاتح بفرستید"

 



تاريخ : یک شنبه 11 / 7 / 1393 ا 17:13 نويسنده : نیوشا ا

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییییییییلللللیییییی

خخخخخخخخخخخخوووووشششششششحححححححااالللللللللممممممممممم

دارم مممممییییییمممیرررررم از خوشییییییی

باااووورررررررررممممممم نمییییششششه

که طططططططططططططططططلللللااااااااااااا

گررررررففففتتتتتییییمممممممم

خخخخخخخخخخخدددددداااا

شششششششششششککککررررررتتتتت

ببببببببببچچچچچههه هههههههههاااااا

مچچچچچچچچککککککککککررررررررررریییییییمممممممممم

عععععععععاااااااااششششششششششقققققتتتتتتتونننننننننمممممم

ققققققققرررررببببببوننن اووووننننننننننن

پپپپنننننجججججهههه های ططططططططلاییتتتتووونننننن

آآآآآآآآقققااااااییییییییی ککککککووووااااااچچچچچچچچ

وآآآقققااااااییییی مممممممممححححمممددددددددددی راد

و آآآآقااااییی ااافففرررررررروززییییی و تتتتتتتتتمممماامممم

کاددددردددد فنی مچکریممممم

داااااااارررممممممممم ممممیییممممممیرررممممم از خخوششششییی

ددااااارررررررمممممممم ااززز خخخخخخخخووووووشششحححاللیییی

گگگگگگررریییییههه میکنمممم



تاريخ : یک شنبه 11 / 7 / 1393 ا 16:59 نويسنده : نیوشا ا

حسین جان امروز در یادمان هستی


12 ملی پوش والیبال ایران فردا در حالی در دیدار نهایی هفدهیمن دوره بازی های آسیایی به مصاف ژاپن خواهند رفت که خاطره مربی ارزنده خود حسین معدنی را از یاد نبرده اند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تکرار دیدار نهایی بازی های آسیایی 2010 گوانگژو، نخستین چیزی که به یاد می آورد، جای خالی حسین معدنی در نیمکت کادر فنی تیم ایران است.
حسین والیبال ایران، چهار سال پیش در همین دیدار هدایت ملی پوشان کشورمان را بر عهده داشت، اما تیم ملی والیبال ایران نتوانست به آرزوی خود که قهرمانی و کسب مدال طلا است، دست یابد.
پس از گذشت چهار سال، جهان نگاه دیگری به والیبال ایران دارد، زیرا ملی پوشان کشورمان در این مدت حریفان بززگی در جهان و آسیا را از پیش رو برداشتند و فردا در حالی به مصاف ژاپن می روند که دو عنوان قهرمانی در قاره کهن آسیا (2011 و 2013)، رتبه نهمی لیگ جهانی سال 2013 و رتبه چهارمی لیگ جهانی سال 2014 و مقام ششمی مسابقات والیبال قهرمانی جهان در سال 2014 را در پرونده کاری خود در این چهار سال ثبت کرده است.
اما مهمترین چیزی که بازیکنان ایران فردا در آخرین آدینه (جمعه) بازی های آسیایی به آن می اندیشند، خوشنودی روح حسین معدنی با کسب مقام قهرمانی هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون است تا آرزوی 56 ساله والیبال ایران تحقق یابد.
تیم ملی والیبال ایران ساعت 14 فردا جمعه به وقت تهران در دیدار نهایی هفدهمین دوره بازی های آسیایی به مصاف ژاپن خواهد رفت تا انشاالله با قهرمانی در این رقابت ها به شش ماه کار و تلاش سنگین خود در اردوها و مسابقات سال 93 پایان دهد.
برای شادی روح زنده یاد حسین معدنی در این شب جمعه با ذکر صلوات و سوره حمد او را همراهی کنیم و فردا نیز انشاالله در جشن قهرمانی، «حسین والیبال ایران» ما را همراهی خواهد کرد.




تاريخ : یک شنبه 11 / 7 / 1393 ا 12:36 نويسنده : نیوشا ا

آماده باش ایران برای آخرین تاریخ سازی در آسیا؛ در آخرین مسابقه سال 93
سه ست تا کامل شدن ویترین افتخارات آسیایی وتنها مدال جامانده آسیایی


فینال رقابت های والیبال بازیهای آسیایی در حالی امروز جمعه از ساعت 14 آغاز می شود که چهار پیش هم در گوانجو تیم های ایران و ژاپن دو تیم راه یافته به فینال بازیهای آسیایی 2010 بودند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، درست چهار سال پیش در چنین روزی در حالی که تیم ایران به عنوان اولین بخت قهرمانی رشته والیبال در بازیهای آسیایی 2010 گوانجو به حساب می آمد، این ژاپنی ها بودند که با پیروزی سه بر صفر در عین نا باوری مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کردند.
امروز مردان والیبال ایران در حالی آخرین مسابقه خود را برای تیم ملی در سال 93 برگزار می کنند که حدود 42 روز پیش برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان عازم لهستان شدند و در آن مسابقات خوش درخشیدند و بر اساس اعلام کمیته مسابقات قهرمانی جهان به عنوان خسته ترین تیم به لحاظ بیشترین مدت زمان مسابقه معرفی شدند و با کسب مقام ششم جهان برای نخستین بار در تاریخ والیبال به کار خود در این رقابت ها پایان دادند. پس از آن مردان والیبال کشورمان مستقیما راهی اینچئون کره جنوبی شدند تا آخرین ماموریت ملی خود را برای کسب مدال طلا؛ تنها مدال جامانده آسیایی خود انجام دهند و آخرین مسابقه سال 93 را به بهترین وجه ممکن به پایان رسانند.
تیم ملی کشورمان در این رقابت ها با وجود خستگی روحی و جسمی زیاد، در این رقابت ها هم با کسب هفت پیروزی قاطع پی در پی برابر هنگ کنگ، هند، مالدیو،قطر، کره جنوبی، کویت و چین و واگذار کردن تنها یک ست  به کره جنوبی میزبان؛ با اقتدار کامل به فینال رقابت های والیبال بازهای آسیایی راه پیدا کرد. ژاپن هم با پیروزی برابر حریفان خود از جمله چین و کره جنوبی خود را به عنوان دیگر فینالیست این رقابت ها معرفی کرد تا دو تیم فینالیست بازیهای آسیایی گوانجو مجددا یکدیگر را در فینال بازیهای آسیایی اینچون ببینند و مردان والیبال کشورمان این فرصت را پیدا کنند انتقام شکست ناباورانه فینال 2010 را در فینال 2014 از ژاپنی ها بگیرند و به اولین مدال طلای بازیهای آسیایی خود در تاریخ والبیال دست پیدا کنند و پس از ثبت مقام چهارم لیگ جهانی و ششم قهرمانی جهان در تاریخ، آخرین مقام تاریخی خود را در اینچئون بدست آورند.
این دیدار از ساعت 14 امروز جمعه به وقت  تهران آغاز می شود و اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی کشورمان در حالی شاگردان خود را برای این دیدار به میدان روانه می کند که امیر غفور را به علت آسیب دیدگی از ناحیه شانه در اختیار نخواهد داشت و تنها در صورت مجبور شدن از وی در این دیدار بازی خواهد گرفت.



تاريخ : یک شنبه 11 / 7 / 1393 ا 12:27 نويسنده : نیوشا ا


برنامه مرحله یک چهارم نهایی

تیم ملی والیبال در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف کویت می رود


تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی هفدهمین دوره بازی های آسیایی به مصاف کویت می رود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله پلی آف مسابقات والیبال بازی های آسیایی امروز به پایان رسید و رتبه بندی هشت تیم برتر این رقابت ها در دو گروه پلی آف مشخص شد.
در گروه E تیم های ایران، کره جنوبی، قطر و هند به ترتیب رتبه های اول تا چهارم به دست آوردند و در گروه F نیز تیم های ژاپن، چین، تایلند و کویت به ترتیب رتبه های اول تا چهارم به خود اختصاص دادند.
هشت تیم فوق روز چهارشنبه نهم مهرماه در مرحله یک چهارم نهایی به صورت ضربدری با یکدیگر رقابت می کنند که برنامه آن به وقت تهران به قرار زیر است:
ایران – کویت ساعت 14
قطر – چین ساعت 11:30
کره جنوبی – تایلند ساعت 9
هند – ژاپن ساعت 6:30
تیم های قزاقستان، هنگ کنگ، چین تایپه، مالدیو، پاکستان، ترکمنستان، عربستان و میانمار نیز فردا سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی برای عنوان های نهم تا شانزدهم رقابت می کنند.

 



تاريخ : شنبه 8 / 7 / 1393 ا 19:4 نويسنده : نیوشا ا

 


علیزاده پای چپ خود را به تیغ جراحی سپرد


عبدالرضا علیزاده روز گذشته در بیمارستان مهراد عمل جراحی پای چپ خود را انجام داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، عبدالرضا علیزاده لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان که در رقابت های قهرمانی مردان جهان در لهستان از ناحیه مینیسک پای چپ دچار آسیب دیدگی و پارگی جزئی شده بود، روز گذشته در بیمارستان مهراد (خیابان مطهری- میرعماد) توسط دکتر حیدریان پای خود را عمل جراحی کرد و بر اساس نظر پزشک معالج، این بازیکن ملی پوش کشورمان عصر امروز سه شنبه از بیمارستان مرخص می شود و بعد از یک ماه می تواند دوباره تمرینات توپی خود را آغاز کند و در رقابت های لیگ برتر در تیم شهرداری ارومیه بازی کند.

 

 

 

آقای علیزاده امیدوارم خخخخخخخخخخییییللللییی زود حالتون خوبه خوب

بشه....




 



تاريخ : شنبه 8 / 7 / 1393 ا 18:55 نويسنده : نیوشا ا

ترمه، گلبو و جانان هم به اینچئون رفتند


خانواده ملی پوشان والیبال کشورمان شب گذشته راهی اینچئون کره جنوبی شدند.
به  گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، شب گذشته (یکشنبه 7 مهرماه) کاروان خانواده ملی پوشان والیبال کشورمان متشکل همسر و فرزندان اعضای تیم ملی جهت تماشای مسابقات والیبال ایران با مساعدت شرکت گلرنگ و به قصد قدردانی و روحیه بخشیدن به بازیکنان راهی اینچئون کره جنوبی شدند و ساعت 17 امروز دوشنبه وارد انچئون می شوند و از فردا با حضور در سالن مسابقه  نظاره گر بازی همسران خود می باشند.

 



تاريخ : چهار شنبه 7 / 7 / 1393 ا 18:2 نويسنده : نیوشا ا

خانواده والیبالیست ها در اینچئون


 

سمیراجون همسر آقا عادل با جانان


 

******************




*****************************


 

ترمه دختر آقای فرهاد ظریف

قربونش برم




*************

 



تاريخ : چهار شنبه 7 / 7 / 1393 ا 17:52 نويسنده : نیوشا ا

عبادی پور: بازی سنگینی بود


امتیازآورترین بازیکن تیم ملی والیبال برابر کره جنوبی گفت: کره جنوبی به زمین آمد تا با امتیاز میزبانی ایران را شکست دهد و بازی سنگینی برابر این تیم  داشتیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد عبادی پور پس از پیروزی تیم ایران برابر کره جنوبی میزبان این رقابت ها افزود: والیبال ایران اینقدر پیشرفت کرده که به راحتی برابر کره جنوبی به پیروزی دست یابد.
عبادی پور تصریح کرد: از این به بعد بازی ها سخت تر می شود و باید جدی بازی کنیم . در جهان مدعی هستیم و باید مدال طلای بازی های آسیایی را نیز کسب کنیم.
تیم ملی والیبال امروز موفق به شکست سه بر یک کره جنوبی شد تا به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شود.

 



تاريخ : چهار شنبه 7 / 7 / 1393 ا 17:50 نويسنده : نیوشا ا

 

غفور: هنوز از قدرت والیبال ایران رونمایی نشده است


بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: از روز نخست مسابقات جلوی هیچ تیمی  قدرت واقعی خود را نشان ندادیم چون تیمی در این رقابت ها در حد و اندازه ما ایران نیست.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر غفور پس از پیروزی تیم ایران برابر کره جنوبی میزبان این رقابت ها افزود: چون فکر می کردیم کره جنوبی کار را برای ایران سخت کند، بهتر از بقیه تیم ها برابر این تیم ظاهر شدیم.
وی تصریح کرد: اماباز هم با 60 درصد توان بازی کردیم و کره را شکست دادیم. در بازی های آینده هم در حد همان بازی انرژی می گذاریم تا برنده شویم. دلیلی ندارد انرژی بیشتری خرج کنیم.
ملی پوش والیبال ایران که در دو دیدار ایران در این رقابت ها امتیازآورترین بازیکن شده است، افزود: کره در ست سوم ریسکی بازی کرد و بازیکنانی که از انهاش شناخت نداشتیم را به میدان فرستاد و توانستند این ست را پیروز شوند، اما در ست چهارم با آنالیز و شناختی که از انها بدست اوردیم توانستیم پیروز شویم.
تیم ملی والیبال امروز موفق به شکست سه بر یک کره جنوبی شد تا به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شود.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 7 / 7 / 1393 ا 17:45 نويسنده : نیوشا ا

سفیر ایران: تیم ملی والیبال بارها دل مردم را شاد کرده است


سفیر جمهوری اسلامی ایران در سئول گفت: تیم ملی والیبال ایران بارها دل مردم را با پیروزی های خود شاد کرده است که شکست کره جنوبی نیز یکی از این موارد است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، حسین طاهریان پس از پیروزی ملی پوشان والیبال ایران برابر کره جنوبی میزبان، افزود: من هم خودم را در این شادی شریک می دانم و اميدوارم اين روند تا دیدار نهایی ادامه پيدا کند.
وی تصریح کرد: والیبال ایران از قدرتهاى جهان است و انتظارى جز طلا از اين تيم نمى رود.
سفیر ایران در سئول در خصوص عملکرد کاروان ايران گفت: نتايج تاکنون خوب بوده و امروز کره جنوبی را پشت سر گذاشتیم. در حال حاضر نیز با قزاقستان رقابت در جدول مدال ها داریم.
وى درباره ساماندهى ايرانى هاى مقيم کره نيز بيان کرد: با توجه به فاصله دور سالن ها و تعداد اندک ايرانى ها در کره سعى مى کنيم در بازيهاى مهم انها را به محل برگزارى مسابقه ببريم که مثل بازى امروز تیم ملی والیبال ایران برابر کره حمايت خوبى به عمل آوردند.

 



تاريخ : چهار شنبه 7 / 7 / 1393 ا 17:42 نويسنده : نیوشا ا

 


برنامه مرحله یک چهارم نهایی

تیم ملی والیبال در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف کویت می رود


تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی هفدهمین دوره بازی های آسیایی به مصاف کویت می رود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله پلی آف مسابقات والیبال بازی های آسیایی امروز به پایان رسید و رتبه بندی هشت تیم برتر این رقابت ها در دو گروه پلی آف مشخص شد.
در گروه E تیم های ایران، کره جنوبی، قطر و هند به ترتیب رتبه های اول تا چهارم به دست آوردند و در گروه F نیز تیم های ژاپن، چین، تایلند و کویت به ترتیب رتبه های اول تا چهارم به خود اختصاص دادند.
هشت تیم فوق روز چهارشنبه نهم مهرماه در مرحله یک چهارم نهایی به صورت ضربدری با یکدیگر رقابت می کنند که برنامه آن به وقت تهران به قرار زیر است:
ایران – کویت ساعت 14
قطر – چین ساعت 11:30
کره جنوبی – تایلند ساعت 9
هند – ژاپن ساعت 6:30
تیم های قزاقستان، هنگ کنگ، چین تایپه، مالدیو، پاکستان، ترکمنستان، عربستان و میانمار نیز فردا سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی برای عنوان های نهم تا شانزدهم رقابت می کنند.

 



تاريخ : چهار شنبه 7 / 7 / 1393 ا 17:37 نويسنده : نیوشا ا

ایران مقتدرانه با سه پیروزی سه بر صفر راهی مرحله دوم شد


تیم ملی والیبال ایران با کسب سومین پیروزی خود در دور مقدماتی مسابقات والیبال هفدهیمن دوره بازی های آسیایی به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله بعد صعود کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال در سومین و آخرین مسابقه خود در دور مقدماتی هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون موفق به شکست مالدیو شد تا با سه پیروزی متوالی دور مقدماتی را به پایان رساند.
ملی پوشان ایران که در دو مسابقه قبلی خود هنگ کنگ و هند را سه بر صفر شکست داده بودند، در این مسابقه نیز مالدیو را در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 10، 25 بر 19 و 25 بر 21 از پیش رو برداشتند تا 9 امتیازی شوند و صدرنشینی خود را نیز تثبیت کنند.
اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار تقریبا از ترکیب اصلی تیم ایران شامل سعید معروف، فرهاد قائمی، امیرغفور، مجتبی میرزاجانپور، شهرام محمودی و آرمین تشکری به عنوان ترکیب آغاز کننده استفاده کرد و در ست نخست نیز 25 بر 10 به پیروزی رسید.
کواچ این دیدار را به صورت نشسته بر روی نیمکت هدایت می کرد و برای نخستین بار در طول چند ماه گذشته استرس کمتری نسبت به عملکرد بازیکنان ایران داشت.
تیم ملی والیبال مالدیو نیز با پذیرش سومین شکست در گروه C بدون امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت. تیم های هند و هنگ کنک به ترتیب با 6 و 3 امیتاز رتبه های دوم و سوم جدول را به خود اختصاص دادند.
پراباکاران از هند و او سانگین از کشور کره جنوبی به ترتیب به عنوان داوران اول و
دوم قضات دیدار ایران و مالدیو را بر عهده داشتند.

 



تاريخ : دو شنبه 5 / 7 / 1393 ا 18:22 نويسنده : نیوشا ا

غفور امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و مالدیو شد


امیر غفور در سومین مسابقه تیم ملی والیبال ایران در بازی های آسیایی عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان برابر مالدیو را به دست آورد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در دور مقدماتی هفدهمین دوره بازی های آسیایی موفق به شکست سه بر صفر مالدیو شد و به عنوان صدرنشین گروه C راهی مرحله بعد شد.
امیر غفور در این مسابقه با کسب 16 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به خود اختصاص داد.
شهرام محمودی نیز که در دو دیدار قبلی امتیازآورترین بازیکن مسابقات ایران برابر هند و هنگ کنگ شده بود، دیگر بازیکن امتیاز آور ایران در این مسابقه بود که 15 پوئن به دست آورد.
همچنین عبدل کاریم بازیکن شماره 10 مالدیو نیز با کسب 13 امتیاز، بهترین بازیکن این تیم برابر ایران بود.
تیم ملی والیبال ایران در سه ست دیدار با مالدیو 75 امتیاز به دست آورد که 37 امتیاز آن از اسپک، 5 امتیاز از دفاع، 11 امتیاز از سرویس و 22 امتیاز از اشتباهات تیم حریف به دست آمد.
این آمار برای تیم ملی والیبال مالدیو نیز به این قرار است که 26 امتیاز از اسپک، 3 امتیاز از دفاع، 3 امتیاز از سرویس و 18 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آمد تا مالدیو در نهایت 50 پوئن برابر ایران به دست آورده باشد.
تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه دیگر خود در دور مقدماتی بازی های آسیایی تیم های هنگ کنگ و هند را شکست داده بود

 



تاريخ : دو شنبه 5 / 7 / 1393 ا 18:10 نويسنده : نیوشا ا

 


 

کواچ: ایجاد انگیزه در بازیکنان سخت است

 


سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: چون سطح دور مقدماتی بازی های آسیایی نسبت به توانایی بازیکنان ایران زیاد تر نبود، ایجاد انگیزه در بازیکنان سخت بود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پس از کسب سومین پیروزی تیم ملی والیبال ایران که برابر مالدیو به دست آمد، افزود: با توجه به اختلاف سطح والیبال که تیم ایران با مالدیو دارد، ایجاد انگیره برای بازیکنان خیلی سخت بود.
وی تصریح کرد: با این شرایط کار سختی داشتیم اما به هرحال این بازی یک مسابقه تمرینی برای ملی پوشان ایران بود.
سرمربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: به بازیکنانم گفته بودم بازی را زیاد سخت نگیرند و مراقب باشند تا آسیب نبینند، چون دیدارهای مهمتری در پیش داریم .
کواچ تاکید کرد: خستگی شاگردانم در این مسابقات بیش از انگیزه آنان است اما با تمام وجود برای دستیابی به مدال طلا می جنگیم.
تیم ملی والیبال ایران با شکست مالدیو 9 امتیازی شد و عنوان صدرنشین گروه C راهی مرحله دوم مسابقات والیبال هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون شد.

 



تاريخ : دو شنبه 5 / 7 / 1393 ا 18:6 نويسنده : نیوشا ا

میرزاجانپور: رقابت با مالدیو قابل بحث فنی نیست


ملی پوشان والیبال ایران گفت: مسابقه با مالدیو اهمیت زیادی نداشت که بخواهیم در
باره آن صحبت فنی کنیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مجتبی میزاجانپور پس از کسب سومین پیروزی تیم ملی والیبال ایران که برابر مالدیو به دست آمد، افزود: این مسابقه هیچ بار فنی نداشت و بازیکنان ایران برای گرم شدن به میدان رفتند.
وی تصریح کرد: تیم ایران در دور مقدماتی سه پیروزی متوالی و 9 امتیاز کسب کرد تا آماده مرحله دوم رقابت ها شود.
بازیکن تیم ملی والیبال تصریح کرد: بازیکنان کم کم به شرایط مطلوب برای حضور قدرتمند در این رقابت ها می رسند و آماده کسب عنوان قهرمانی می شوند.
تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه دور مقدماتی خود موفق به شکست مالدیو شد تا با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه C راهی مرحله دوم مسابقات والیبال هفدهمین دوره
بازی های آسیایی اینچئون شد.

 



تاريخ : دو شنبه 5 / 7 / 1393 ا 18:0 نويسنده : نیوشا ا

برنامه مرحله دوم/ جدال سخت و حساس ایران با قطر و کره


برنامه مرحله دوم مسابقات والیبال بازی های آسیایی 2014 اینچئون مشخص شد و ایران
در این مرحله به مصاف تیم چند ملیتی قطر با سرمربیگری خوان سیچلو و کره جنوبی با هدایت پارک کی وون؛ مربی و سرمربی سابق تیم ملی کشورمان می رود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، با پایان دور مقدماتی مسابقات والیبال
هفدهمین دوره بازی های آسیایی برنامه دور دوم این رقابت ها مشخص شد.

مرحله دوم مسابقات والیبال بازی های آسیایی در چهار گروه چهار تیمی پیگیری می شود
که گروه بندی آنان به قرار زیر است:

گروه E: قطر، ایران، هند و کره جنوبی

گروه F: ژاپن، تایلند، کویت و چین
گروهG: قزاقستان، هنگ کنگ، چین تایپه و مالدیو
گروه H:پاکستان، ترکمنستان، عربستان و میانمار

برنامه کامل دیدارهای والیبال مرحله دوم بازی های آسیایی به وقت تهران به قرار زیر است:

یکشنبه ششم مهرماه:
قزاقستان - هنگ کنگ ساعت 5 بامداد
قطر – ایران ساعت 6:30
چین تایپه – مالدیو ساعت 8
کره جنوبی – هند ساعت 9
پاکستان – ترکمنستان ساعت 11
ژاپن – تایلند ساعت 11:30
کویت – چین 14
عربستان – میانمار 14

دوشنبه هفتم مهرماه:

قزاقستان – مالدیو ساعت 5 بامداد
کویت – تایلند ساعت 6:30
چین تایپه - هنگ کنگ ساعت 8
ژاپن - چین ساعت 9
پاکستان – میانمار ساعت 11
قطر - هند ساعت 11:30
ایران - کره جنوبی 14
عربستان سعودی – ترکمنستان 14

 



تاريخ : دو شنبه 5 / 7 / 1393 ا 17:47 نويسنده : نیوشا ا

 

داورزنی امشب راهی اینچئون می شود


رییس فدراسیون والیبال امشب برای همراهی تیم ملی والیبال ایران در بازی های آسیایی راهی اینچئون می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی ساعت 21 امشب از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی اینچئون می شود.
همراهی تیم ملی والیبال در ادامه بازی های آسیایی، دیدار با همتایان آسیایی و مسئولین شورای المپیک آسیا از جمله برنامه های رییس فدراسیون والیبال در کره جنوبی است.
تیم ملی والیبال ایران که با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه سوم دور مقدماتی به مرحله بعد صعود کرد، فردا یکشنبه در دومین مسابقه خود به مصاف تیم چند ملیتی قطر می رود.

 

 



تاريخ : دو شنبه 5 / 7 / 1393 ا 17:44 نويسنده : نیوشا ا

 

نگرانی خوش خبر از وضعیت میزبانی کره ای ها


امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی از وضعیت میزبانی کره ای ها در بازی های آسیایی اینچئون ابراز نگرانی کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر در این باره گفت: تا الان تنها یک جلسه تمرین برگزار کردیم و آن هم در یک ساعت نامناسب و در محلی غیر از سالن مسابقات برگزار شد. همچنین در ساختمانی 28 طبقه ای در دهکده این بازی ها مستقر شده ایم که تنها یک آسانسور دارد و وقتی بازیکنان بخواهند برای تمرین یا مسابقه از ساختمان محل اسکان خارج شوند باید حدود یک ساعت منتظر شویم تا همه بازیکنان و کادر نوبت به نوبت به لابی برسند.

وی نداشتن تلویزیون و اینترنت را از دیگر مشکلات بازیکنان دانست و گفت: بازیکنان واقعا هیچ سرگرمی ای ندارند و از زمان ورود تیم ملی والیبال ایران به اینچئون تنها یک نوبت تمرین داشته ایم چون سالن تمرین به تعداد مورد نیاز وجود ندارد.

سرپرست تیم ملی والیبال تاکید کرد: با تمام این مشکلات بازیکنان از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارند و آماده آغاز مسابقات هستند. بازیکنان ما حرفه هستند و می دانند تحت هر شرایطی باید خود را برای مسابقه آماده کنند.

تیم ملی والیبال ایران با تیم های هند، هنگ کنگ و مالدیو در گروه سوم مسابقات والیبال بازی های آسیایی همگروه است و فردا در نخستین مسابقه خود به مصاف هنگ کنگ می رود.

 

 



تاريخ : جمعه 2 / 7 / 1393 ا 20:21 نويسنده : نیوشا ا

 

شش بازی سه بر صفر دیگر در بازی های آسیایی


پنجمین روز مسابقات والیبال هفدهمین دوره بازی های آسیایی با شش دیدار در دو گروه مردان و زنان پیگیری شد که همه این مسابقات سه بر صفر به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پنجمین روز مسابقات والیبال مردان بازی های آسیایی به سه دیدار پیگیری شد که تیم های کره جنوبی (میزبان)، هند و تایلند به دومین پیروزی خود در این رقابت ها دست یافتند.
در بازی نخست امروز هند سه بر صفر مالدیو را شکست داد، تایلند سه بر صفر میانمار را از پیش رو برداشت و کره جنوبی نیز سه بر صفر برابر چین تایپه به پیروزی رسید.
در مسابقات والیبال زنان بازی های آسیایی نیز تیم های تایلند، چین و چین تایپه با نتیجه مشابه سه بر صفر به ترتیب تیم های هند، مالدیو و قزاقستان را از پیش رو برداشتند.
تیم ملی والیبال ایران فردا پنج شنبه در نخستین مسابقه خود در این بازی ها به مصاف هنگ کنگ می رود.

 



تاريخ : جمعه 2 / 7 / 1393 ا 20:17 نويسنده : نیوشا ا

 

ملی پوشان در اینچئون / دومین قضاوت فیروزی

 


تیم ملی والیبال ایران صبح امروز پس از سفری 16 ساعته وارد اینچئون میزبان هفدهمین دوره بازی های آسیایی شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که در رقابت های قهرمانی جهان به عنوان ششمی دست یافت، صبح امروز وارد اینچئون شد تا خود را برای رویارویی با حریفان آسیایی آماده کند.
اعضای تیم ملی والیبال ایران از لهستان عازم مسکو، سپس سئول و بعد اینچئون کره جنوبی شدند و صبح امروز با حضور در دهکده ورزشکاران در ساختمان محل اقامت خود مستقر شدند.



تاريخ : شنبه 1 / 7 / 1393 ا 18:23 نويسنده : نیوشا ا

 


كواچ: ایران آماده رقابت با هر تیمی است/ کار راحتی در بازیهای آسیایی نداریم


سرمربی تیم ملی والیبال گفت: ملی پوشان والیبال ایران آمادگی کامل برای رقابت با هر تیمی را دارند و در این موضوع شک نکنید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پیش از آغاز رقبابت های ایران در بازیهای آسیایی در  افزود: تیم ایران کار راحتی در بازیهای آسیایی ندارد، بازي‌هاي آسيايي براي من تورنمنت ديگري است. پيش‌بيني نتيجه نیز سخت است.
وی با بیان اینکه نهايت تلاش‌مان را به كار مي‌بريم تا بهترين عملكرد را داشته باشيم، تصریح کرد: البته خيلي سخت است بعد از قهرماني جهان كه تيم يك روز در ميان بازي‌هاي سخت داشت، از نظر ذهني و جسمي بازیکنان را براي اينچئون آماده کنیم. اما تیم من حالا آماده رقابت با هر تیمی است.
سرمربی تیم ملی والیبال در باره شناخت برخی مربیان حاضر در این رقابت ها از تیم ایران گفت: هیچ ترسی از شناخت مربیان سایر تیم ها از ملی پوشان نداریم. مگر ولاسكو ايران را نمي‌شناخت؟ اما ايران 3 بر صفر آرژانتين را شکست داد.
وی تاکید کرد: اگر كره جنوبی تيم خوبي است، به خاطر پارك سرمربی آن نیست. او وقتي تيمش باخت گفت براي بازي‌هاي آسيايي آماده مي‌شويم اما ما هم در قهرماني جهان تلاش كرديم و هم در بازي‌هاي آسيايي، نگرانی نیز از شناخت حریفان از تیم ایران نداریم.
کواچ مقام ششم جهان را فوق العاده دانست و گفت: فوق‌‌العاده بود. البته مي‌توانستيم نتيجه بهتر از اين هم بگيريم، اما فراموش نكنيد كه بايد قدم به قدم جلو برويم. يادمان نرود ايران براي اولين بار تا دور سوم رقابت‌هاي قهرماني جهان با مسابقات فشرده و كيفيت بازي بالا آمد.
سرمربی تیم ملی والیبال افزود: بايد نگاهي به تيم‌هاي ديگر داشته باشیم. ما همه تلاش‌مان را كرديم. فكر نمي‌كنم بد بازي كرده باشيم. آخرين دوره، ايران نوزدهم  دنيا بود اما حالا ششم شد. همين صعود 13 پله‌اي نشان مي‌دهد واليبال ايران به چه سطحي رسيده است. البته قبول دارم مي‌توانستيم جزو 4 تيم اول باشيم اما يكسري اشكالات اجازه نداد.
وی با اشاره به باخت ایران برابر آلمان در مرحله سوم رقابت های جهانی لهستان تصریح کرد: تيم آلمان از نظر فيزيكي فوق‌‌العاده بود. تيمي منظم و با نظمی كه راه حلی برای مهار بازيكن  ماهرش گروزه نداشتيم.
تیم ملی والیبال ایران صبح امروز وارد دهکده بازی های آسیایی اینچئون شد و از پنج شنبه سوم مهرماه مسابقات خود در این بازی ها را آغاز می کند.

 

 



تاريخ : شنبه 1 / 7 / 1393 ا 18:19 نويسنده : نیوشا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.