ظریف: ششمی جهان افتخاری بزرگ و غیر قابل باور است

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: ششمی جهان افتخاری بزرگ و غیر قابل باور برای والیبال ایران است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرهاد ظریف بعد از کسب مقام ششمی ایران در مسابقات قهرمانی جهان گفت:ششمی تیم را باید به مردم ایران تبریک گفت. افتخاری خیلی بزرگ و غیر قابل باور است. بسیاری از کارشناسان صعود ایران از گروه سخت مقدماتی را حتی غیر ممکن می دانستند اما بچه ها به رغم همه خستگی ها از جان و دل مایه گذاشتند. مردم شک نکنند بچه ها کم کاری نکردند و باخت سه بازی آخر هم به خاطر این بود که دیگر بدنهایمان کشش نداشت.

وی افزود:خودمان خیلی دوست داشتیم تا دور سوم که آمدیم جزو چهارتیم اول برویم و روی سکو بایستیم، اما نمی دانم چه  اتفاقی افتاد. مهم این است که بچه ها کم کاری نکردند. بچه ها با همه توان مایه گذاشتند حتی از زندگی و خانواده زدند. با اینکه بچه ها مصدوم هستند و 30 روزی دوری از خانواده ها را تحمل کرده اند.
لیبروی تیم ملی والیبال تصریح کرد: ما در این مسابقات  علاوه بر حریفان با همه مشکلات روحی و روانی، دوری از خانواده و خستگی مسابقات جنگیدیم. این مقام بزرگی است. آن را کوچک نکنیم. امیدوارم  مردم و هم دولت قدر تیم  را بدانند.

تیم ملی والیبال ایران در پایان مسابقات قهرمان جهان موفق به کسب مقام ششم شد و نسبت به دوره گذشته این رقابت ها 13 پله صعود در جایگاه خود را تجربه کرد.



تاريخ : سه شنبه 30 / 6 / 1393 ا 15:28 نويسنده : نیوشا ا

استیل آذین به ملی پوشان پاداش داد

پس از صعود ایران به شش تیم برتر جهان شرکت استیل آذین به ملی پوشان پاداش نقدی اهدا کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از صعود تیم ملی والیبال ایران به جمع شش تیم برتر هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی مردان جهان و قرار گیری در جایگاه ششم جهان برای نخستین بار در تاریخ والیبال با سیزده پله صعود نسبت به دوره پیش؛ مدیریت شرکت استیل آذین ایران به مردان والیبال کشورمان پاداش نقدی اهدا کرد.



تاريخ : سه شنبه 30 / 6 / 1393 ا 15:25 نويسنده : نیوشا ا

رئیس فدراسیون جهانی والیبال در گفتگو با رسانه ها
دکتر اری گراسا: از عملکرد ایران لذت بردم


دکتر اری گراسا؛ رئیس فدراسیون جهانی والیبال که برای برگزاری روزهای پایانی مسابقات قهرمانی جهان به لهستان آمده، در دیداری که از محل برگزاری بازی ها و امکانات آن داشت بخشی از وقت خود را نیز به گفتگوی دوستانه و غیر رسمی با اهالی رسانه حاضر در سالن گذراند.
به گزارش روابط عمومی فدارسیون والیبال، رئیس برزیلی فدراسیون جهانی که موفقیت بزرگ مسابقات امسال را حضور پرتعداد و پرشور هواداران والیبال در سالن های محل برگزاری بازی ها می دانست، حمایت و حضور مردم را تعیین کننده ترین عامل دانست تا والیبال به عنوان ورزش اول جهان تبدیل شود.
وی گفت: «من در برزیل 17 سال کار کردم تا توانستم والیبال را بین مردم جا بیندازم. حالا در دنیا می خواهم این کار را انجام بدهم. به نظرم والیبال این پتانسیل را دارد که به ورزش اول جهان تبدیل بشود. البته باز هم می گویم ما نمی خواهیم جای فوتبال را بگیریم. فوتبال در کشورهایی مثل کشور من (برزیل) به مذهب تبدیل شده و کارکردش از ورزش خارج شده است. اما الان در لهستان والیبال می تواند جای فوتبال را بگیرد. چون مردم لهستان والیبال را دوست دارند و از آن حمایت می کنند.»
دکتر اری گراسا همچنین هدف از ایجاد تغییرات در نحوه برگزاری مسابقات و استفاده از تکنولوژی های روز را به منظور بالا بردن سطح کیفی رقابت ها عنوان کرد و افزود: «هر چه بتوانیم سطح برگزاری و کیفیت مسابقات را بالا ببریم، کیفیت بازیِ ورزشکاران هم بالا می رود و به این ترتیب، رده های بالای مسابقات دیگر به چند اسم بزرگ محدود نمی شود. در همین مسابقات امسال تیم هایی مثل ایران، فرانسه و بلژیک واقعا شگفتی آفرینی کردند. من که خودم از عملکرد ایران لذت بردم.»



تاريخ : دو شنبه 29 / 6 / 1393 ا 22:50 نويسنده : نیوشا ا

ملی پوشان دوشنبه راهی کره جنوبی می شوند


تیم ملی والیبال ایران روز دوشنبه با پایان مسابقات قهرمانی مردان جهان برای حضور در بازیهای آسیایی راهی کره جنوبی می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که بعد از رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی را پیش رو دارد ساعت 12:40 دقیقه ظهر دوشنبه از فرودگاه ورشو به مسکو پرواز می کنند تا از آنجا  به سئول و سپس اینچئون بروند.
اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال از ترکیب معمول 12 نفره ایران در رقابت های قهرمانی جهان برای اینچئون استفاده می کند که شامل سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، پوریافیاضی، امیر غفور، میلاد عبادی پور، فرهاد ظریف، آرمین تشکری، عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور است.
بدین ترتیب عبدالرضا علیزاده و سامان فائزی از تیم جدا و فردا به تهران برمی گردند.
مسابقات والیبال هفدهمین دوره بازی های آسیایی از امروز در اینچئون آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران روز سوم مهرماه در نخستین مسابقه خود به میدان می رود.



تاريخ : دو شنبه 29 / 6 / 1393 ا 22:46 نويسنده : نیوشا ا

 

مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان (لهستان 2014)
ایران به مقام ششمی جهان دست یافت

 


تیم ملی والیبال مردان ایران به مقام ششمی رقابت های والیبال قهرمانی مردان جهان دست یافت.
تیم ایران که عصر شنبه در آخرین دیدار خود از سری پیکارهای جهانی لهستان برای تعیین رده های پنجم و ششم جهان به مصاف روسیه؛ پرافتخارترین تیم این مسابقات رفته بود، با قبول شکست 3 بر صفر و امتیازهای 25 – 19، 25 – 21 و 25 – 18 برابر این تیم قدرتمند به مقام ششم جهان دست یافت و روسیه نیز در رده پنجم مسابقات قرار گرفت.
7 پیروزی، 5 شکست، 49 ست برده، 21 ست باخته و کسب مقام ششم جهان؛ کارنامه پرافتخار تیم ملی والیبال ایران در این دوره از رقابت های قهرمانی جهان را رقم زده که سیزده پله صعود را نسبت به بهترین رده ایران (نوزدهم) در ادوار گذشته مسابقات نشان می دهد.



تاريخ : دو شنبه 29 / 6 / 1393 ا 22:42 نويسنده : نیوشا ا

معروف: هم نتیجه گرفتیم هم تجربه کسب کردیم


کاپیتان تیم ملی ایران در کنفرانس خبری بازی ایران – روسیه با سطح بالا خواندن این دوره از مسابقات قهرمانی جهان، رقابت های امسال را سرشار از نکات آموزنده برای بازیکنان ایران خواند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف اظهار کرد: «ما در بازی های امسال بازی های خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم و نتیجه خیلی خوبی هم گرفتیم. اما از مرحله سوم، والیبالِ دیگری را ارائه دادیم که مثل دو مرحله اول مسابقات نبود. چون تمرکز کاملی روی بازی ها نداشتیم. باید برای آینده روی ذهن مان هم کار کنیم که حرفه ای تر شود. این مسابقات سطح خیلی بالایی داشت و برای بازیکنان تیم ایران سرشار از کسب تجربه و نکات فراوانی برای یادگیری بود.»



تاريخ : دو شنبه 29 / 6 / 1393 ا 22:39 نويسنده : نیوشا ا

 

کواچ: نتیجه ایران شگفت آور بود
همه از ما طلا می خواهند!

 


سرمربی مردان ایران در کنفرانس خبری بازی ایران – روسیه اعلام کرد؛ اگرچه از سه بازی اخیر تیم ملی راضی نیست، اما از نتیجه کار ایران در پایان مسابقات قهرمانی جهان خوشحال است و آن را عالی می داند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ گفت: «وقتی روسیه شروع می کند به بازی کردن، دیگر برای هر تیمی سخت است که در برابرش بازی کند. روسیه امروز بازی خوبی انجام داد ولی بازیکنان ما انگیزه کافی برای انجام بازی خوب خودشان را نداشتند. من نمی دانم چرا وقتی قهرمان المپیک برای کسب مقام پنجم جهان می جنگد، بازیکنان ما نباید به اندازه حریف شان انگیزه برای انجام بازی خودشان داشته باشند! از این بابت عصبانی ام!»
سرمربی مردان ایران همچنین گفت: «در سه بازی اخیر ایران نتوانست بازی همیشگی خودش را انجام بدهد ولی در دو مرحله اول، بازی های خیلی خوبی به نمایش گذاشت و نتیجه خیلی خوبی هم گرفت. اینکه می گویم عصبانی ام یا ناراضی ام به خاطر این است که تیم ما توانایی این را داشت که بهتر و بیشتر نتیجه بگیرد وگرنه تا همینجا هم عالی کار کرده است. سیزده پله صعود برای یک دوره، نتیجه شگفت آوری است. ما نوزدهم بودیم و حالا بین شش تیم برتر جهانیم. این عالی است.»
کواچ در ادامه به اعزام تیم ملی به بازی های آسیایی نیز اشاره کرد و افزود: «ما چهار روز دیگر باید در بازی های آسیایی به میدان برویم. بازی های آسیایی برای آسیایی ها مثل المپیک است. پس نمی توانیم کم بگذاریم. اگرچه کار سختی داریم و حریفان اصلی مان مثل چین و کره، با آمادگی کامل از تمرین و بازی های مناسب در مسابقات قهرمانی جهان به میدان می آیند. در عوض، تیم ما به دلیل مسابقات سنگین متعدد و ماه ها دور از خانه و خانواده بودن خسته شده است. ضمن اینکه همه از ما انتظار کسب مدال طلا دارند که این کار ما را سخت تر هم می کند. به هر حال باید برویم و بهترین نمایش خود را ارائه کنیم و به هدف مان برسیم.»



تاريخ : دو شنبه 29 / 6 / 1393 ا 22:34 نويسنده : نیوشا ا

مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان  هم تموم شد

و در این مسابقات جایگاه ما هم ششم شد

جایگاه خوب و تقریبا رضایت بخشی هست

بچه های تیم ملی مون انصافا با غیرت بازی کردند

و از دل و جونشون مایه گذاشتن

ما تمام تلاش ها و خستگی هاشونو دیدیم

ازشون ممنونیم به خاطر همه چیز

و براشون آرزوی بهترین ها رو داریم

ایشالا در مسابقات آسیایی اینچعون

با مدال طلا برگردن و بازهم مایه ی

افتخار ما باشن !!!!



تاريخ : دو شنبه 29 / 6 / 1393 ا 22:25 نويسنده : نیوشا ا

 
آمار عملکرد گروهی شش تیم برتر منتشر شد
ایران؛ صاحب بهترین دفاع تیمی جهان


در پایان مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان کمیته آمار و ارقام فدراسیون جهانی، رده بندی شش تیم برتر این پیکارها بر اساس عملکرد گروهی شان در فاکتورهای مختلف را منتشر کرد که در این میان؛ نام ایران به عنوان دارنده بهترین دفاع تیمی رقابت ها به چشم می خورد.رده بندی کامل تیم ها در فاکتورهای مختلف بر اساس اعلام کمیته آمار و ارقام فدراسیون جهانی به شرح زیر است:


دفاع
1-    ایران با 127 پوئن خالص و میانگین 2.89 کسب پوئن در هر ست
2-    آلمان با 102 پوئن خالص و میانگین 2.83 کسب پوئن در هر ست
3-    لهستان با 121 پوئن خالص و میانگین 2.75 کسب پوئن در هر ست
4-    روسیه با 101 پوئن خالص و میانگین 2.53 کسب پوئن در هر ست
5-    برزیل با 97 پوئن خالص و میانگین 2.49 کسب پوئن در هر ست
6-    فرانسه با 82 پوئن خالص و میانگین 1.78 کسب پوئن در هر ست


توپگیری
1-    فرانسه با میانگین 13.43 موفقیت در هر ست
2-    ایران با میانگین 13.20 موفقیت در هر ست
3-    آلمان با میانگین 13.19 موفقیت در هر ست
4-    لهستان با میانگین 12.82 موفقیت در هر ست
5-    برزیل با میانگین 11.82 موفقیت در هر ست
6-    روسیه با میانگین 10.35 موفقیت در هر ست

دریافت
1-    لهستان با 46.59 درصد تاثیرگذاری
2-    ایران با 45.42 درصد تاثیرگذاری
3-    فرانسه با 41.83 درصد تاثیرگذاری
4-    برزیل با 41.51 درصد تاثیرگذاری
5-    آلمان با 39.45 درصد تاثیرگذاری
6-    روسیه با 27.55 درصد تاثیرگذاری


پاس
1-    لهستان با میانگین 10.73 موفقیت در هر ست
2-    ایران با میانگین 10.23 موفقیت در هر ست
3-    آلمان با میانگین 9.53 موفقیت در هر ست
4-    برزیل یا میانگین 8.95 موفقیت در هر ست
5-    فرانسه با میانگین 8.52 موفقیت در هر ست
6-    روسیه با میانگین 6.88 موفقیت در هر ست


 



تاريخ : یک شنبه 28 / 6 / 1393 ا 13:56 نويسنده : نیوشا ا

 

مهدوی : این تیم در تاریخ والیبال می ماند/ بچه ها 200 درصد کار کردند


مهدی مهدوی پس از عدم راهیابی ایرانی به جمع چهار تیم برتر گفت: بچه ها تا اینجای کار هم خیلی خوب کردند و به جای 100، 200 در صدر از توانایی هایشان استفاده کردند.»
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کاپیتان و پاسور دوم تیم ملی والیبال بعداز باخت دیشب مقابل فرانسه اظهار کرد: «باخت ست اول  بازی دیشب بدشانسی نبود. فرانسه مستحق قهرمانی در این دوره است. این تیم از اول بازی ها تا حالا جلوی همه تیم ها با انگیزه بازی کرده  و روند یکنواختی داشته است. به نظرم حقش  قهرمانی است. فرانسه 12 بازیکن خوب و هم سطح دارد که والیبال را خوب بازی می کنند. بین همه تیم هایی که در این دوره مقابل آنها بازی کردیم، فرانسه یکی از بهترین هاست. هیچ بدشانسی در کار نبوده است. آنها از ما بهتر بودند و صعود به جمع چهار تیم اول حقشان بود.»
وی تصریح کرد:« از ست دوم وقتی  کواچ تیم دوم را به زمین فرستاد، نمی خواستیم به 6 بازیکن دوم فرانسه ببازیم. بازی قشنگی شده بود،حتی شانس برد هم داشتیم اما در ست پنجم با چند اشتباه فردی بازی از دستمان خارج شد. اما فکر می کنم همه تلاششمان را کردیم.»
مهدوی  خاطر نشان کرد:« پنجمی خیلی بهتر از ششمی است. ما برای پنجمی با روسیه بازی می کنیم. البته تا همین جا هم که آمده ایم کار بزرگی کردیم. دست همه بچه ها درد نکند، واقعا زحمت کشیدند،.آنها صد در صد که هیچ، 120 و200 درصدی کار و از توانشان استفاده کردند که به اینجا رسیدیم. این تیم در تاریخ والیبال ایران می ماند.»

 

 



تاريخ : یک شنبه 28 / 6 / 1393 ا 13:50 نويسنده : نیوشا ا

 

 ژامل یوان: تغییر ترکیب کار ما را سخت کرد

 


ژامول یوان بازیکن تیم ملی فرانسه پس از پیروز برابر ایران گفت:«تغییر ترکیب از ست دوم کار  ما را خیلی سخت کرد.»
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال بازیکن شماره 18 تیم ملی فرانسه بعداز پیروزی 3 بر 2 مقابل ایران گفت: «بازی عجیب غریبی بود. چون بعداز ست اول دو تیم بازیکنانشان را تغییر دادند. ولی این تغییر کار ما را خیلی سخت  کرده بود. برای همین دیر توانستیم به خودمان بیاییم و توپ را در زمین پیدا کنیم، ولی خوشبختانه بالاخره برنده شدیم.»



تاريخ : یک شنبه 28 / 6 / 1393 ا 13:46 نويسنده : نیوشا ا

 

ایران - آلمان

ساعت 22:55

شبکه سه سیما

 

 

گرچه راه سخت است.....

اما...

ایران ...

عزم عبور دارد .... !!!!!!!!!!



تاريخ : جمعه 26 / 6 / 1393 ا 18:6 نويسنده : نیوشا ا

کواچ: اشتباه بزرگی است، اگر جایی گفته شود ایران در گروه آسانی قرار دارد


اسلوبودان کواچ گفت:« با آلمان بازی خیلی سختی خواهیم داشت و اگر بگویند که ایران در گروه آسانی قرار دارد، اشتباه بزرگی هست».
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پیش از دیدار برابر آلمان اظهار کرد:« فردا شب بازی سختی داریم. سرمربی این تیم دائم در حال تغییر ترکیب تیمش هست به طوری که هر 14 بازیکن آلمان در دور مقدماتی و مرحله دوم استفاده کرده است. همین مساله آنالیز این تیم را خیلی سخت تر می کند. گروزه وکالیبردا بهترین بازیکنان آلمان هستند. سبک بازی آلمان مثل  بلژیک هست اما در سطح بالاتری بازی می کند و تیمی فیزیکی و قوی است. باید خیلی تاکتیکی جلوی این تیم بازی کنیم.»
وی افزود :«درباره درصد شانس پیروزی ایران نمی توانم چیزی بگویم اما باید با صد درصد توانمان بازی کنیم. اگر از صد در صد توانایی هایمان استفاده کنیم و آنها برنده شوند آن وقت باید آلمان را تشویق کنیم. ولی تیمم به حدی رسیده که باید در مسابقات پیروز شود.واقعا اشتباه بزرگی است اگر صحبت شود یا جایی بنویسند که ما گروه آسانی داریم و راحت می توانیم برنده شویم.»
کواچ تصریح کرد:«بعداز صعود تیم  به جمع 6 تیم اول، بازیکنان انگیزه زیادی دارند. با این انگیزه اگر بازیکنان در حد اسم ایران بازی کنند می توانند برای هر تیمی مشکل ساز شوند.»



تاريخ : جمعه 26 / 6 / 1393 ا 17:31 نويسنده : نیوشا ا

مرحله سوم والیبال قهرمانی جهان (لهستان 2014)
فرانسه 3 –آلمان صفر؛ ایران فقط برد می خواهد


اولین دیدار مرحله سوم رقابت های جهانی لهستان در گروه G با پیروزی قاطع فرانسه همراه شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سه شنبه شب، سالن اسپودک شهر کاتوویس لهستان، میزبان دیدار دو تیم فرنسه – آلمان بود که در نهایت فرانسه با درخشش بازیکن سیه چردۀ خود؛ اروین اِنگاپِت موفق شد با حساب 3 بر صفر از سد آلمان بگذرد و با کسب 3 امتیاز موقتا بر صدر جدول گروه تکیه بزند.
با این حساب، تیم ملی والیبال کشورمان چهارشنبه شب در حالی در برابر آلمانِ بی امتیاز قرار می گیرد، که در صورت کسب پیروزی (با هر نتیجه ای) بدون نیاز به نتیجه بازی پنجشنبه شب خود مقابل فرانسه، صعودش را به مرحله نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان قطعی خواهد کرد.

 



تاريخ : جمعه 26 / 6 / 1393 ا 17:28 نويسنده : نیوشا ا

مرحله سوم مسابقات قهرمانی مردان جهان (لهستان 2014)
ایران – آلمان؛ یک گام تا نیمه نهایی

تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین دیدار خود از مرحله سوم رقابت های جهانی لهستان، ساعت 22.55 چهارشنبه شب در شهر کاتوویس به مصاف آلمان می رود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، آلمان در مرحله اول این رقابت ها با برزیل همگروه بود و با قرار گرفتن در رده دوم گروه خود، جواز حضور در مرحله دوم پیکارها را به دست آورد. سپس در مرحله دوم نیز همراه با برزیل و روسیه به جمع شش تیم مسابقات راه یافت.
حریف چهارشنبه شب ایران از 10 بازی انجام داده در مسابقات امسال 7 پیروزی و 3 شکست را در کارنامه دارد و در حالی پا به میدان رقابت با ایران می گذارد که برای زنده نگه داشتن امیدش به حضور در مرحله نیمه نهایی، به پیروزی در برابر ایران نیاز دارد. چراکه با قبول شکست در برابر فرانسه، بدون امتیاز مانده و تنها در صورت غلبه بر ایران است که می تواند بخت صعود داشته باشد.
این در حالی است که ایران نیز خوب می داند با کسب پیروزی (با هر نتیجه ای) مقابل آلمان حضورش در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان قطعی شده و با راه یافتن به جمع چهار تیم برتر رقابت ها می تواند برای کسب مقامی شایسته با دیگر رقبایش مبارزه کند.
تیم ملی والیبال کشورمان که از همگروهی با تیم های قدرتمندی همچون ایتالیا، امریکا، فرانسه، بلژیک، صربستان، لهستان و آرژانتین مراحل اول و دوم رقابت های جهانی را با موفقیت پشت سر گذاشته و تاریخ ساز شده، با عزم جدی و انگیزه فراوان به مصاف آلمان می رود تا با دیکته کردن برتری خود بر حریفش، از خود یک پیروز و از تیم مقابل یک مغلوب بسازد تا به این ترتیب راه صعود ایران به مرحله نیمه نهایی هموار شود. اگرچه آلمان با تکیه بر بازی قدرتی و روحیه تیمی فوق العاده، حریف دست و پا بسته ای نیست و می تواند در صورت کوچکترین غفلتی برای هر حریفی خطرساز باشد، اما ایران نیز ششدانگِ هوش و حواسش جمع این بازی مهم است تا یک برگ دیگر را نیز از کتاب تاریخ خود ورق بزند.
ایران و آلمان تا کنون سه بار مقابل هم صف آرایی کرده اند که دو پیروزی از آن آلمان (جام جهانی 1991 / لیگ جهانی 2013) و یک پیروزی از آنِ ایران (لیگ جهانی 2013) بوده است. نتیجه هر سه بازی نیز 3 بر صفر رقم خورده است.

 



تاريخ : جمعه 26 / 6 / 1393 ا 17:20 نويسنده : نیوشا ا

مهدوی: آلمان ها جنگ آخرشان هست/ با تمام توان می آیند

پاسور و کاپیتان دوم تیم ملی والیبال گفت: آلمان امشب جنگ اخرشان هست و با تمام توان در دیدار امشب مقابل ایران صف آرایی می کنند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مهدی مهدوی قبل از دیدار با آلمان افزود: امشب برای صعود به جمع 4 تیم برتر با آلمان بازی می کنیم. کارمان در شهر کاتوویسا خیلی سخت است ولی ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم. لیاقت  داشتیم که تا اینجا آمده ایم. این را در بازی امشب مقابل آلمان نیز ثابت می کنیم. امشب می خواهیم ببریم تا خیالمان از بابت صعود به جمع 4 تیم برتر راحت شود و فردا شب هم برای بازی با فرانسه هم برای اولی و دومی به میدان می رویم.

وی ادامه داد: فرقی نمی کرد، آلمان ها حتی اگر فرانسه را شکست می دادند، باز جلوی ما با انگیزه بازی می کردند. چرا که می دانند ایران خطرناک است و والیبال  را خوب بازی می کند و نباید  ایران را دست کم بگیرند. ولی آنها جنگ آخر شان است و با همه توان می آیند. این قضیه می تواند هم برایشان خوب باشد و هم بد. هم استرس زیادی ایجاد می کند و هم اینکه اگر ببازند همه چیز را از دست می دهند. به خاطر همین می توانیم از این فرصت استفاده کنیم ،حالا که تحت فشار هستند  به خاطر استرس، با بهترین عملکرد مقابل آلمان پیروز شویم.

رقابت های مرحله سوم والیبال قهرمانی مردان جهان شب گذشته آغاز شد و دو تیم آلمان و فرانسه از گروه ایران به مصاف هم رفتند که فرانسه سه بر صفر آلمان را از پیش رو برداشت.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 22 و 55 دقیقه امشب در نخستین مسابقه خود در مرحله سوم این رقابت ها به مصاف آلمان می رود.
شاگردان اسلوبودان کواچ اگر در این دیدار موفق به شکست آلمان شوند، صعودشان به جمع چهار تیم برتر جهان قطعی می شود.



تاريخ : جمعه 26 / 6 / 1393 ا 17:17 نويسنده : نیوشا ا

تشکری و قائمی مصدوم شدند و کامل تمرین نکردند
دکتر افروزی: ان شالله مشکلی برای دیدار مقابل المان ندارند


سرعتی زن و دریافت کننده تیم ملی کشورمان  در آخرین تمرین ملی پوشان پیش از آغاز مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان به علت مصدومیت به طور کامل تمرین نکردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، آرمین تشکری وفرهاد قائمی در آخرین تمرین صبح قبل از بازی با آلمان به علت اسپاسم عضلات کمر و درد زانو تمرین را ادامه ندادند و سیامک افروزی بلافاصله به مداوای این دو بازیکن پرداخت.  دکتر افروزی در این خصوص گفت:«آرمین به خاطر چرخش مهرهای توراسیک عضلات کمرش اسپاسم شد. فرهاد  قائمی نیز مشکل قدیمی در زانوی چپش، سمت مینیسک خارجی  دارد که تحریک شده اما درمانش کار یکی، دو روز نیست. فعلا باید دردش را کم کنیم  و عضله اش را تقویت که در این چهار پنج روز بهتر شود. البته با فیزیوتراپی و طب سوزنی آنها را برای بازی می رسانیم و ان شالله مشکلی برای دیدار مقابل المان ندارند.»
وی ادامه داد:« خوشبختانه بقیه بچه ها مصدومیت خاصی ندارند. 24 روزی است که تیم در لهستان بسر می برد و بازیهای سنگین  در قهرمانی  جهان فشار زیادی به بچه ها آورده است و آمار هم این را بیان می کند که ایران بیشترین زمان بازی را با 19 ساعت و یک دقیقه داشته است، بالاخره این خستگی ها  روی درد های زیر زانوی بچه ها و عضلات شان تاثیر می گذارد.»



تاريخ : جمعه 26 / 6 / 1393 ا 17:3 نويسنده : نیوشا ا

 

آی عشق چهرۀ سرخت پیدا شد

 


پس از مشخص شدن راهیابی ایران به جمع شش تیم برتر جهان، هر یک از اعضای تیم ملی به شکلی شادی خود را بروز دادند.
شب، شبِ بوس و بغل بود. شبِ فریاد خوشحالی. شبِ دست و جیغ و هورا. شبی که آدم از ایرانی بودنش احساس فخر و غرور می کرد.
بعضی ها هم اشک شوق می ریختند.
چشم ها سرخ بود. سرخِ اشکِ عشق. سرخِ اشکِ غرور. سرخِ اشکِ فخر.
آی! عشق! چهرۀ سرخت پیدا شد!
تیم ایران با 7 پیروزی از 9 بازی به مرحله سوم؛ جمع شش تیم برتر جهان راه پیدا کرد. تیمی که با غلبه بر بزرگان و مدال آوران لیگ جهانی 2014 (ایتالیا و امریکا) آغازی شگرف داشت و در ادامه موفق شد برای اولین بار در تاریخ والیبال ایران، به مرحله دوم مسابقات جهانی صعود کند. سپس به همین هم بسنده نکرد و با شایستگی تمام در مرحله دوم هم بالاتر از بزرگان ایستاد و به مرحله سوم؛ جمع شش تیم برتر جهان راه یافت.
تیم ایران تاریخ والیبال خودش و جهان را از نو می نویسد. فصل به فصل افتخار و حماسه. برگ به برگ شور و شعور و شادی.
حالا ایران می رود تا در مرحله سوم با رقبایش مبارزه کند. ایران یاد گرفته که به کم قانع نباشد. اگرچه حریفان سختی دارد. ولی ایران هم برای هیچ تیمی حریف آسانی نیست. حالا بزرگان دنیا خدا خدا می کنند که به ایران نخورند.
هدف اول ایران از حضور در مرحله سوم، صعود به مرحله چهارم؛ جمع چهار تیم برتر مسابقات است و در ادامه؛ کسب مدال.
ایران یک تیم کامل است. مجموعه ای از نوابغ را در خود جا داده که هر کدامشان برای یک تیم بس اند. اما حالا کنار هم قرار گرفته اند و شمایل یک تیم بزرگ را شکل داده اند. تیمی که می رود تا از مهمترین و معتبرترین مسابقات والیبال جهان مدال بگیرد، به امید خدا.
برای این تیم دعا کنید. از جهان مدال می خواهد. گرچه راه صعب العبور است. گرچه قلّه ناپیداست. اما ایران عزم صعود دارد.



تاريخ : شنبه 25 / 6 / 1393 ا 17:16 نويسنده : نیوشا ا

محمدی راد: شرایط برای تاریخ سازی مهیاست


مربی تیم ملی والیبال ایران بعد از اعلام همگروهی ایران با تیم های آلمان و فرانسه در مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان گفت: حالا همه شرایط برای ماندگاری تیم ملی والیبال در تاریخ مهیا شده است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رحمان محمدی راد افزود: گروه ایران در مقایسه با گروه برزیل، روسیه و لهستان گروه خوبی است. با این شرایط حتی شانس صعود به جمع چهار تیم را هم داریم.محمدی راد خاطر نشان کرد: همیشه بازیهای فرانسه  با تیم های دیگر را  که می دیدیم، بیشتر مطمئن می شدم دور مقدماتی فرانسه در بهترین روزش با ما بازی کرد و ما در بدترین روزمان باختیم. همیشه دوست داشتم یک بار دیگر با فرانسه روبرو شویم، چرا که فرانسه تیمی نبود که  ایران را شکست دهد و حتی ست چهارم هم شانس برد داشتیم تا بازی به ست پنجم کشیده شود. که در آن صورت معلوم نبود برنده می شد. وی تاکید کرد: شکی نیست که تیم فرانسه یکدست و جنگنده است. چرا که با تیم دومش بازی را با لهستان به ست پنجم کشاند. البته قبل از آن  من اعتقاد زیادی به توانمندی بچه های خودمان دارم.


مرحله سوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از فردا سه شنبه آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران روز چهارشنبه در نخستین مسابقه خود به مصاف آلمان می رود.



تاريخ : شنبه 25 / 6 / 1393 ا 17:5 نويسنده : نیوشا ا

کنفرانس خبری کاپیتان ها و مربیان برگزار شد
کواچ باز هم گفت: والیبال ورزش اول ایران است
معروف: کار سختی تا صعود به جمع چهار تیم داریم!

 

در ادامه از سعید معروف؛ کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پرسیده شد: «آیا شانس دیدن یا پیگیری بازی امریکا – آرژانتین که نتیجه اش به سود شما تمام شد را داشتید؟»
معروف پاسخ داد:«خیر. ما آن را بازی ندیدیم. چون خودمان با صربستان بازی داشتیم. ولی نتیجه آن بازی را دنبال می کردیم. فقط ست پنجم را در لحظه های پایانی اش توانستیم ببینیم. همینجا هم می خواهم از تیم آرژانتین تشکر کنم که با حداکثر توانش مقابل امریکا بازی کرد.»

سپس از اسلوبودان کواچ؛ سرمربی ایران پرسیده شد: «آیا شما خوش شانس بودید که به مرحله سوم راه یافتید؟»
کواچ گفت: «فقط خوش شانس بودن ملاک نیست. ما بازی های خیلی خوبی در این تورنمنت انجام دادیم. ایتالیا و امریکا را شکست دادیم و با ارائه بازی های خوب به جایی رسیدیم که یک نتیجه هم کمک حال مان شد. خودمان خیلی تلاش کردیم که بهترین بازی مان را انجام بدهیم. ایران تیم بسیار خوبی است که حالا می خواهد راهش را در مرحله سوم هم ادامه بدهد و نتیجه بگیرد.»با پایان یافتن سئوالات برگزارکننده کنفرانس خبری، نوبت به سئوالات خبرنگاران رسید.


اولین سئوال از سعید معروف پرسیده شد: «از اینکه برای بار اول در جمع تیم های برتر مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفته اید، چه احساسی دارید؟»
معروف گفت: «احساس شگفتی می کنم. وقتی ما چند ماه پیش به جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی راه پیدا کردیم، بعضی از خبرنگاران گفتند صعود به چهار تیم لیگ جهانی آسان است. بلکه این مسابقات قهرمانی جهان است که صعود به جمع تیم های برترش بسیار مهم و دشوار است. خب ما الان در جمع بهترین های مسابقات جهانی هستیم و تا اینجا هم نمایش خیلی خوبی داشته و به همه نشان داده ایم که شایستگی قرار گرفتن در میان بهترین تیم های جهان را داریم.»
کواچ هم با اشاره به اینکه تماشای والیبال را دوست دارد ولی این همیشه ممکن نیست، گفت: «ما در مرحله اول با فرانسه بازی کرده ایم و با بازی این تیم آشنائیم. بازی های آلمان را هم به خصوص در برابر برزیل و یکی دو تیم دیگر دیده ایم. پله پله پیش می رویم تا به هدف مان برسیم.»

همچنین از سرمربی تیم ملی ایران پرسیده شد:«آیا صعود شما از گروهی که لهستان هم در آن بود، سورپرایز نبود؟»
کواچ با لبخند گفت:«شما لهستانی ها یادتان باشد که همین امسال در لیگ جهانی دو بار در تهران به ما باخته اید. ما در لیگ جهانی هم از گروه سختی بالا رفتیم و بعد هم برزیل و روسیه را پیش رو داشتیم که توانستیم به نیمه نهایی برسیم. در این مسابقات هم از گروه سختی به نتایج خیلی خوبی رسیدیم و صعود کردیم. نه، اصلا سورپرایز نیست. ما والیبال خیلی خوبی را به نمایش می گذاریم و سعی مان این است که از این مرحله به بعد هم بهترین نمایش خود را داشته باشیم.»

سپس از کاپیتان ایران پرسیده شد: «صادقانه بگویید از اینکه با برزیل و روسیه همگروه نشده اید، خوشحالید؟»
سعید معروف؛ کاپیتان مردان والیبال ایران نیز در پاسخ به این سئوال گفت: «البته که برزیل و روسیه تیم های خیلی خوبی اند ولی ما الان با فرانسه و آلمان بازی داریم که هر دو از تیم های بسیار خوب این مسابقات هستند. ما در مرحله اول به فرانسه باخته ایم و همچنین سال گذشته در لیگ جهانی در تهران یک بار به آلمان باختیم. کار سختی را تا رسیدن به جمع چهار تیم برتر مسابقات داریم ولی تمام تلاش مان را به کار می بندیم تا با ارائه بهترین نمایش خود، موفق بشویم و نتیجه بگیریم.»


در پایان این کنفرانس یک خبرنگار لهستانی از کواچ درباره اوضاع و احوال والیبال در ایران پرسید که سرمربی تیم ملی کشورمان پاسخ داد: «در ایران مردم والیبال را دوست دارند. فدراسیون ایران هم برای آینده، سخت کار می کند. الان نوجوانان ایران بدون حتی یک ست باخته قهرمان آسیا شده اند. در کل می توانم بگویم عملکرد چند ساله والیبال در ایران مثبت بوده و نتیجه ها با شما حرف می زنند. به نظر من؛ والیبال مثل لهستان، ورزش اول ایران هم هست که همه با آن آشنا هستند و درباره آن حرف می زنند. نتایج را پیگیری می کنند و طرفدارش شده اند. البته اگر بیشتر و بهتر می خواهید درباره والیبال ایران بدانید، من میکروفون به کاپیتانم می دهم تا برای شما بیشتر توضیح بدهد»

در همین لحظه کواچ میکروفن را به معروف سپرد تا او بیشتر درباره والیبال ایران برای لهستانی ها بگوید. معروف گفت: «واقعا نمی دانم چطور باید این همه مطلب را توضیح بدهم، فقط این را بگویم که ما در ده سال گذشته در رده های نوجوانان و جوانان آسیا و جهان صاحب مدال های مختلف شده ایم. از جمله مدال طلای نوجوانان جهان در مکزیک. در سه سال گذشته هم تیم بزرگسالان ایران با بازی های خوبی که به نمایش گذاشته، جایگاه این رشته را در جامعه تغییر داده است. الان والیبال یک ورزش مردمی است که همه نتایجش را دنبال می کنند و همین هم انتظارات را از ما بالا می برد. چون همیشه از ما توقع پیروزی یا کسب مدال دارند. ما هم تمام تلاش مان را انجام می دهیم ولی خب هنوز نمی توانم بگویم که به تیم درجه یک دنیا تبدیل شده ایم. راه زیادی تا مقصد داریم و باید باز هم پیشرفت کنیم.»

 

من خلاصه ای از این کنفرانس رو که مربوط به ایران بود در اختیارتون گذاشتم

اگه میخواین کاملش رو بخونید به "سایت فدراسیون" سر بزنید .
 



تاريخ : شنبه 25 / 6 / 1393 ا 16:48 نويسنده : نیوشا ا

عبادی پور: برای صعود به جمع چهار تیم برتر تمام تلاش خود می کنیم


میلاد عبادی پور گفت: برای صعود به جمع چهار تیم اول دنیا تلاش می کنیم و باید به این هدف برسیم.
 به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان بعداز صعود ایران به دور نهایی مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: خیلی خوشحالم ولی باید این را هم بگویم با صعود به دور نهایی کارمان خیلی سخت شده است. مسابقات این مرحله که با حضور 6 تیم برتر دنیا برگزار می شود، شرایط خاص خود را دارد. ما با قدرتهای والیبال دنیا باید مسابقه دهیم و  باید تمام تلاش خود را کنیم تا به جمع چهار تیم برتر بپیوندیم.

وی  با تاکید بر راحت نبودن گروه  ایران در دور نهایی گفت: تیم ملی والیبال ایران در گروه آسانی قرار ندارد. هر چند گروه ایران در مقایسه با دیگر گروه به خاطر نبود روسیه و برزیل راحت تر به نظر می رسد، اما به نظر من اصلا این طور نیست. ما در دور مقدماتی به فرانسه باخته بودیم. در لیگ جهانی سال قبل ایران مقابل آلمان یک پیروزی بدست آورد و یک بار شکست خورد. پس در گروه راحتی قرار نداریم.

بازیکن جوان تیم ملی کشورمان افزود: من تا به حال با تیم آلمان بازی نکرده ام. تیمش را هم ندیده ام. بچه ها هم تنها دو بار با این تیم بازی کرده اند و شناخت خیلی زیادی نداریم. همین مساله کارمان را سخت تر می کند. ولی کادر فنی با  شناخت خوبی نسبت به این دارد. همچنین تماشای بازی امروز آلمان با فرانسه به ما کمک زیادی می کند. در بازی با آلمان هر تیمی که کمتر اشتباه  کند، مسلما برنده می شود. شناختمان از فرانسه هم به بازی دور مقدماتی برمی گردد. البته پنج شنبه از آنها انتقام می گیریم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 22 و 55 دقیقه فردا چهارشنبه در نخستین مسابقه خود در دور سوم رقابت های قهرمانی جهان به مصاف آلمان می رود.



تاريخ : شنبه 25 / 6 / 1393 ا 16:43 نويسنده : نیوشا ا

میرزاجانپور: برابر آلمان باید پوئن به پوئن بجنگیم
حضور در جمع شش تیم برتر نشان دهنده پیشرفت والیبال ایران است


دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: دربازی اول مقابل آلمان باید برای پوئن به پوئن بازی بجنگیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال  مجتبی میرزاجانپور درباره نخستین مسابقه دور سوم ایران در مسابقات قهرمانی جهان گفت: نمی توانیم بگوییم از پیش برنده ایم. آلمان تیم خوبی است و برای برد باید پوئن به پوئن بجنگیم.
وی تصریح کرد" همان طور که در دور مقدماتی و مرحله دوم با این روش حریفانمان را شکست دادیم. در مرحله سوم هم باید این روش را دنبال کنیم، به طور حتم کار سختی فردا در اولین بازی مقابل آلمان داریم اما ما باید به معنای واقعی تیمی بازی کنیم تا آلمان را شکست دهیم.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ادامه داد: صعود به دور سوم مسابقات قهرمانی جهان کمترین مزد زحمتهای ما بود. ما باید به جمع 6 تیم برتر دنیا می رسیدیم. حضور ایران در مرحله سوم رقابتها نشان دهنده  پیشرفت والیبال ایران است.

تیم ملی والیبال ایران فردا چهارشنبه در نخستین بازی خود در مرحله سوم قهرمانی جهان به مصاف آلمان می رود.



تاريخ : شنبه 25 / 6 / 1393 ا 16:40 نويسنده : نیوشا ا

 

کنفرانس خبری کاپیتان ها و مربیان پیش از آغاز مرحله سوم

هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی مردان جهان

دوشنبه 24 شهریور ماه 1393

کاتوویسا - لهستان




 

 

آقای رزنده و کاپیتان تیم برزیل





*******************



 

*********************




سرمربیان تیم های برزیل و لهستان



**********************





******************




سرمربی و کاپیتان تیم لهستان



 



تاريخ : شنبه 25 / 6 / 1393 ا 16:27 نويسنده : نیوشا ا

 

ایران 3 - صربستان 1
 




ایول آقای خوش خبر



 

بازیکنان تیم ملی




کادر فنی


 

آغاز بازی



دو تا از بهترین ها



ماشالا.....




ایول......



 

********************




ماشالا سید...



***********************



************************






آقای داورزی رییس  محترم فدراسیون  والیبال

که در  تمام بازی های ایران در ورزشگاه حضور داشتند


**********************




**********************



*********************




************************




**********************




************************




********************



 


هوداران ایرانی 




******************


**********************


******************



نشست خبری




***********************





تاريخ : چهار شنبه 24 / 6 / 1393 ا 14:8 نويسنده : نیوشا ا

محمودی:حذف ایران ظلم بود


پشت خط زن تیم ملی والیبال گفت: اگر تیم ملی والیبال صعود نمی کرد ظلم به این رشته ورزشی ایران بود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرام محمودی که با صعود ایران به جمع 6 تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان ذوق زده بود، افزود: خدا جواب زحماتمان را داد. خیلی ظلم بود اگر با هفت برد و دو باخت حذف می شدیم. خدا را شکر که بردیم. این لحظه، لحظه بزرگی برای مردم ورزش ایران است.
وی تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی جهان، جامی به این معتبری و مهمی جزو 6 تیم اول شدیم، فقط جای تبریک دارد به همه آنهایی که زحمت کشیدند.
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: نمی دانم  چه باید بگویم. باورتان نمی شود اگر حذف می شدیم، هیچ وقت این روز را فراموش نمی کردیم. مبارک مردم باشد که با دعا هایشان برایمان انرژی می فرستادند.
محمودی تصریح کرد: ممنون هستم از تیم آرژانتین که تا آخرین لحظه جنگید و تبانی نکرد. این لحظه در تاریخ ثبت می شود. احساسم گفتنی نیست.
تیم ملی والیبال ایران روز چهارشنبه در نخستین مسابقه خود در مرحله سوم رقابت های جهانی به مصاف آلمان می رود.

 



تاريخ : چهار شنبه 24 / 6 / 1393 ا 14:4 نويسنده : نیوشا ا

غلامی:صعود هدیه خدا بود


سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: صعود ایران به دور سوم مسابقات قهرمانی جهان هدیه خدا بود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، عادل غلامی بعد از پیروزی ایران مقابل  صربستان و شکست آمریکا برابر آرژانیتن و صعود تیم ایران به جمع 6 تیم اول رقابت های قهرمانی جهان افزود:  فکر می کردیم صعود کنیم؛ اما نه این طوری. صعود در دقیقه 90 را خدا  به ما هدیه داد. خوشحالیم . واقعا زحمت کشیدیم برای اینکه به اینجا برسیم و شاکر خداوند نیز هستیم.
وی ادامه داد:خودم به شخصه از ولاسکو و تیم آرژانتین متشکرم که مردانه جنگیدند و آمریکا را شکست دادند. ولاسکو در نبوش هم به والیبال ایران کمک کرد.  البته از تک تک بچه های تیم و کادرفنی که این روزها همدل بودند،زحمت کشیدند و یکدل و یک جهت جلو رفتند و نتیجه گرفتند هم متشکرم.
سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: هنوز کارمان در مسابقات قهرمانی جهان تمام نشده و بازیکنان مصمم هستند و می توانند به جایگاه بالاتر برسند.
غلامی تصریح کرد: از مردم ایران تشکر ویژه دارم به خاطر اینکه ما را دعا کردند. من در این چند روز پیغام های خوبی داشتم که سر سجاده ما را دعا کردند. این برد و موفقیت را به همه مردم ایران، حامیان اصلی تیم که  به رغم دوری از ما دلهایشان با ما بود، تبریک می گویم.
 وی گفت: حس خیلی خوبی دارم. حسی که حاصل  زحمات و تلاش چندین ساله بچه هاست و کار یک شب و دوشب نیست و واقعا اصلا گفتنی نیست.
تیم ملی والیبال ایران روز چهارشنبه در نخستین مسابقه خود در مرحله سوم رقابت های جهانی به مصاف آلمان می رود.



تاريخ : چهار شنبه 24 / 6 / 1393 ا 14:0 نويسنده : نیوشا ا

برنامه و فرمول کامل مرحله سوم رقابت های قهرمانی جهان


با پایان یافتن مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان و مشخص شدن تیم های صعود کننده به مرحله
سوم این پیکارها، گروه بندی و برنامه بازی های مرحله سوم نیز مشخص شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر این اساس در گروه هفت؛ تیم های فرانسه – آلمان – ایران و در گروه هشت؛ تیم های برزیل – لهستان - روسیه  قرار دارند و به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند.
در پایان این مرحله دو تیم برتر هر گروه به مرحله چهارم (نهایی) راه می یابند که روزشنبه به صورت ضربدری بازی های نیمه نهایی را برگزار می کنند و سپس در روز یکشنبه برنده ها برگزارکننده بازی فینال و بازنده ها برگزارکننده دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز خواهند بود.
تیم های سوم دو گروه نیز؛ شنبه در شهر غوچ برای تعیین رده پنجم و ششم مسابقات با هم دیدار خواهند کرد. برنامه بازی های مرحله سوم به شرح زیر است:

سه شنبه
گروه هفت (شهر کاتوویسا)
    ساعت 22.55: فرانسه - آلمان

گروه هشت (شهر غوچ)
    ساعت 22.55: برزیل - لهستان

چهارشنبه
گروه هفت (شهر کاتوویسا)
    ساعت 22.55: آلمان - ایران

گروه هشت (شهر غوچ)
    ساعت 22.55: برزیل - روسیه

پنجشنبه
گروه هفت (شهر کاتوویسا)
    ساعت 22.55: فرانسه – ایران

گروه هشت (شهر غوچ)
    ساعت 22.55: لهستان - روسیه



تاريخ : چهار شنبه 24 / 6 / 1393 ا 13:55 نويسنده : نیوشا ا

 

ایران 3 - صربستان 1

آرژانتین 3 - آمریکا 1

خوب خدا رو شکر تونستیم با برد صربستان 3 امتیاز بگیریم و همین طور برد آرژانتین

تونستیم به مرحله بعد صعود کنیم و جز شش تیم راه یافته به مرحله ی سوم باشیم

جا داره از همین جا یه تشکر ویژه کنم از تک تک بازیکنان و یه خسته نباشید جانان بگم

بهشون دمشون گرم و یه تشکر و خسته نباشید بگم به کار فنیمون به خاطر تلاش های

بی وقفشون !!!!!!!!

بی نهایت ممنون

دمتون گرم



تاريخ : سه شنبه 23 / 6 / 1393 ا 22:38 نويسنده : نیوشا ا

 

کواچ: این بازی برای قلب ضرر داشت!


بازی های مثل این بازی به سبب فشارهای عصبی که به آدم وارد می شود، برای قلب ضرر دارد. امیدوارم کسی از دیدن این بازی آسیب ندیده باشد.
اسلوبودان کواچ؛ سرمربی مردان ایران در کنفرانس خبری بازی ایران – لهستان با ذکر جملات بالا، گفت: باعث افتخار است در دیداری با این سبک و سیاق توانستیم بعد از باختن دو ست، به بازی برگردیم و بازی را در دست بگیریم. در دو ست اول سرویس های ولازلی بیش از 126 کیلیومتر بر ساعت سرعت داشت. در مقابل این سرویس ها دیگر نمی شود تکنیک و تاکتیک داشت. ولی ما می دانستیم که نمی شود در تمام طول یک بازی چنین سرویس هایی زد. پس اجازه دادیم بازی بگردد تا به هدف خود برسیم. خیلی خوب در بازی پیش رفتیمو می توانستیم برنده باشیم. ولی باختیم. چون وقتی حریف شما تیمی مثل لهستان است، نمی توانید اشتباه کنید و دوست داشته باشید برنده هم بشوید.
کواچ همچنین با اشاره به ناامید نبودن ایران از صعود به مرحله سوم رقابت ها گفت: ما نمی توانیم توقف کنیم. می رویم که صربستان را ببریم و منتظر نتیجه بازی فرانسه – لهستان باشیم.

 

 



تاريخ : سه شنبه 23 / 6 / 1393 ا 13:16 نويسنده : نیوشا ا

بوبان 47 ساله شد

کواچ تولد 47 سالگی اش را با بازیکنانش جشن گرفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون، بعد از دیدار نفسگیر و حساس ایران و لهستان ملی پوشان به هتل محل اقامتشان در شهر قوچ بازگشتند و پس از صرف شام در مراسم مختصری که توسط امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی تدارک دیده شده بود، با بریدن کیک، تولد 47 سالگی اسلوبودان کواچ را جشن گرفتند.
این اولین سال تولد بوبان به عنوان سرمربی تیم ملی ایران بود که این روز را با بازیکنانش جشن گرفت.



تاريخ : سه شنبه 23 / 6 / 1393 ا 13:11 نويسنده : نیوشا ا

 

ایران - صربستان

ساعت 19:00

شبکه سه سیما

میریم به سمت قله های جهانی

به عشق هرچی ایران و ایرانی

ایران به سه امتیاز این بازی

نیاز مبرم داره



تاريخ : سه شنبه 23 / 6 / 1393 ا 13:4 نويسنده : نیوشا ا


ایران 2 - لهستان 3
 

ما دیشب بازی رو  3 - 2 به لهستان واگذار کردیم

ولی بچه ها انصافا عالی بازی کردن

و کارشون حرف نداشت

دمشون گرم



 

*************************



 

*******************************




آقا سامان گل از بازیکنان ذخیره


هواداران ایرانی که برای حمایت از تیم  به  ورزشگاه اومدن




********************************




*****************************



***********************************


 

*********************************



 

**************************




****************************





****************************



***********************



**************************


 

**********************************




*******************************



 

***************************




********************




********************




****************************



 

*********************



 

********************



 

 

*****************



 

*******************



به دنیا معنی غرور و غیرت نشون میدیم

ما از نسل اسطوره های دلیریم

واسه هر وجب از خاکمون میمیریم

 

 

 

 

 

 

 





 



تاريخ : سه شنبه 23 / 6 / 1393 ا 12:3 نويسنده : نیوشا ا

خوش خبر: برد لهستان کلید صعود ماست

امیر خوش خبر گفت :« پیروزی برابر لهستان برای ایران کلید صعود است.»
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سرپرست تیم ملی قبل از بازی با لهستان اظهار داشت:« اگر  این تیم را امشب ببریم ، فرداشب  خیلی خیلی راحت تر با صربستان بازی می کنیم . درحالی که آنها عصبی تر خواهند بود. بعد هم معلوم نیست امروز نتیجه بازی صربستان با فرانسه چه شود. اگرخدای نکرده فردا شب ببازیم کار برای صعود به اما و اگر کشیده می شود. به بازی های دیگر و اتفاقات متوسل می شویم. اما با شکست لهستان راحت صعود می کنیم و بقیه  بجنگند تا به ما برسند.»
وی ادامه داد:« من امیدوارم تیم برنده شود. بازی با لهستان بازی خیلی سختی است. چرا که سالن شهر قوج  پر از تماشاگران لهستانی می شود  که یکصدا تیم کشورشان را تشویق می کنند . شاید بچه های ما برای نمایش خوب تحریک شوند اما بچه های ما واقعا کار سختی دارند. چرا که حریفشان لهستانی است که تا اینجا خیلی خوب آمده و آنها هم به این برد نیاز مبرم دارند. یعنی اگر آنها هم ببازند، کارشان خراب می شود. هر دو تیم به آب و آتش می زنند. هرتیمی منطقی تر بازی کند، برنده می شود. دو تیم تفاوت فنی ندارند. تقابل خیلی خوب دارند.»
خوش خبر درباره بازی با آرژانتین تصریح کرد:«بازی آرژانتین خیلی تفاوت داشت. چرا که بچه ها به ولاسکو قول داده بودند در اولین بازی مقابل او بهترین بازی را انجام دهند. به قولشان وفا کردند. بعد هم می خواستند خودشان را ثابت کنند که ما خوب بودیم که به اینجا رسیدیم. ولاسکو نقش داشت اما  همه والیبال نبود و... خیلی مسائل را می خواستند به رخ همه بکشند. هم به ولاسکو درس پس بدهند که ما آموخته هایمان را جلوی خودت پس می دهیم. درست است بچه ها خیلی منطقی بازی کردند و اجازه ندادند  احساساتشان بازی را خراب کند .»



تاريخ : دو شنبه 22 / 6 / 1393 ا 12:26 نويسنده : نیوشا ا

دکتر افروزی: مصدوم جدی نداریم

سیامک افروزی از نداشتن مصدوم جدی در تیم ملی کشورمان پیش از دیدار با لهستان میزبان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال کشورمان گفت:«به جز مصدومیت های جزیی ،ملی پوشان مشکل خاصی ندارند.همه بچه ها خوب هستند. تنها  کتف سید و کمر شهرام  درد کوچک دارد که تحت درمان هستند. کتف سید کمی اذیتش می کند که جدید است و البته در حال مداواست. ساق پای فرهاد قائمی هم به خاطر خستگی گرفتگی دارد که با دستگاه و لیزر برطرف می شود.»
 وی امیدوار است مصدومیت سید دردسرساز نشود:« امیدوارم برای دوبازی امروز و فردا مشکل ساز نشود. البته سید بعضی مواقع بی احتیاطی و اشتباه می کند. مثلا توپی که دربازی با پورتوریکو به صورت لیبروی این تیم زد یا در بازی با آرژانتین  دو،سه توپ را می توانست آرام تر بزند اما محکم زد.»
افروزی ادامه داد:«علیزاده  زانویش آسیب دیدگی کوچک دارد که فعلا شدید نیست اما  به خاطر تورم مینیسک پایش نمی شود تشخیص قطعی داد که پارگی است یا مساله دیگری دارد. یک هفته با او کار می کنیم، بعد وی را به ایران می فرستیم تا ببینیم تورمش برطرف شده یا نه  و بعد تصمیم می گیریم با چه روشی او را برگردانیم.»



تاريخ : دو شنبه 22 / 6 / 1393 ا 12:21 نويسنده : نیوشا ا

ایران - لهستان

ساعت 22:55

میریم به سمت قله های جهانی

به عشق هرچی ایران و ایرانی

ایشالا بازهم شاهد یک بازی تماشایی

از ملی پوشانمون باشیم

افتخار دیگریست

بازی قشنگتو



تاريخ : دو شنبه 22 / 6 / 1393 ا 12:10 نويسنده : نیوشا ا

اولین تمرین  ملی پوشان در غوچ (لهستان)


 

************************



 

**********************





****************************




 

***********************



 

**************************



ایشالا که همیشه بخندی


 



 

********************




*******************************



 

دوتا از بهترین دریافت کننده ها




امیدوارم همیشه لبخند رو لبای تک تک تون باشه


**********************



 

**********************



**************************


 

*****************************







تاريخ : دو شنبه 22 / 6 / 1393 ا 11:43 نويسنده : نیوشا ا

 

یک دقیقه سکوت در ورزشگاه لهستان به یاد و احترام

حسین معدنی


 


************************



ایران 3 - آرژانتین0

آقای ولاسکو

بازی دیروز




آقای کواچ





آقای داورزنی رییس محترم فدراسیون والیبال



 

شروع بازی



 

دریافت های فوق العاده آقای فرهاد ظریف




*********************


*******************




اسپک های قدرتمند آقای امیر غفور



 


عملکرد فوق العاده آقای مجتبی میرزاجانپور




دفاع های فوق العاده آقای محمد موسوی و امیر غفور



 

*********************





پاس های فوق العاده سعید معروف

که حرفی برای گفتن نمیذاره






دریافت های بی نقص آقای فرهاد قائمی




***************************




****************************


 

بازیکنان ذخیرمون که بی نظیرند




 

مربی خوب وتوانای تیم



 

آقای عادل غلامی با عملکرد فوق العادشون




دوتا از بهترین ها


 

بازهم دفاع های بی نقص این سه ستاره




هواداران ایرانی




عملکرد عالی آقای مهدی مهدوی در ست آخر







آقای ولاسکو و این شکست عجیب


 

**************************




 

کادر فنی و جای خاللییی که هیچ وقت پر نمیشه



 




 






 



 

*********************




و درآخر هم نشست خبری





********************



 

چه گرفته......



 

******************




 


پس نتیجه میگیریم که 60 درصد بازیکن و 40 درصد مربی تاثیر گذاره

 

ماشالا به  والیبالیست های با غیرتمون

ایشالا در بازی های بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشن



 



تاريخ : یک شنبه 21 / 6 / 1393 ا 11:47 نويسنده : نیوشا ا

 

 

تشکری: با سرویس آرژانتین را بهم ریختیم

آرمین تشکری مهمترین عامل پیروزی ایران برابر آرژانتین را زدن سرویس های خوب دانست.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سرعتی زن تیم ملی کشورمان بعداز برد 3 امتیازی ایران برابر آرژانتین گفت :« من هم فکر می کردم به خاطر اینکه ولاسکو قبلا سرمربی ما بود، با شناخت کاملی که ازما دارد، شرایط بازی سخت شود اما ما با سرویس های خوب تیم آرژانتین را بهم ریختیم و بازیکنانش نتوانستند برنامه های ولاسکو را اجرا کنند. ما با والیبال خوب و کم اشتباه  نقطه قوت آرژانتین را مهار کردیم و 3 امتیاز بازی را گرفتیم.»
وی افزود:«بازی خیلی حساس بود. امتیاز دوبازی استرالیا و آرژانتین خیلی برایمان مهم بود. خدا را شکر که  6 امتیاز را از این دوبازی گرفتیم.»
تشکری تصریح کرد:«ما بازی به بازی تمرکز می کنیم. رفته رفته بازی های مان سخت می شود. بازی یکشنبه با لهستان خیلی سخت است. اما امیدوارم با همین انگیزه امروز در بازی های آینده ظاهر شویم که در این صورت مطمئنم روی سکو می رویم.»

 



تاريخ : یک شنبه 21 / 6 / 1393 ا 11:42 نويسنده : نیوشا ا

 

مردان ایران به غوچ رفتند
 

 

تیم ملی والیبال مردان ایران صبح جمعه برای انجام دو دیدار پایانی اش از مرحله دوم رقابت های جهانی لهستان، بیدگوشچ را به مقصد غوچ ترک کرد.
ملی پوشان کشورمان عصر جمعه و صبح شنبه جلسات تمرینی خود را در این شهر پی می گیرند تا شنبه شب راس ساعت 22:55 در برابر لهستان؛ میزبان مسابقات به میدان بروند!!!!!!!!!!!!!

ایشالا بازهم ناظر یک بازی تماشایی از تیم ملی خوبمون باشیم !!!!!!

یا علی بگو حماسه ای به پا کن دوباره

یا علی بگو

خدا هوامونو داره

قهرمان ایرانی رقیباشو به زانو در میاره



تاريخ : یک شنبه 21 / 6 / 1393 ا 11:33 نويسنده : نیوشا ا


1410453076496_9854.jpg
 

ایران 3 - آرژانتین 0

اول از همه دوست دارم این برد شیرین تقدیم بشه به

روح بزرگ آقای حسین معدنی مربی سابق تیم ملی والیبال

روحشون قرین رحمت

فقط میتونم بگم بچه ها کارشون حرف نداشت

و این موفقیت فقط و فقط حاصل تلاش های تیمی ما بود

و واقعا هر بازیکن در پست و جایگاه خودش بهترین بود و اینو بگم که

امیر غفور امتیاز آورترین بازیکن شد و یه تشکر ویژه کنم از آقای کواچ سر مربی توانای تیم و از همه ی بچه ها

به خصوص امیر غفور به خاطر آبشار و اسپک های فوق العادش و همین طور دفاع های عالی

محمد موسوی و پاس های عالی جادوگر والیبال سعید معروف و آبشار های مجتبی میرزاجانپور

و دریافت های فوق العاده فرهاد قائمی و فرهاد ظریف و عملکرد خوب و تماشایی مهدی مهدوی و آرمین تشکری وعادل غلامی و از تمام بازیکنان و کادر فنی و همه و همه

تمام بازیکنان که همشون بهترین بودن

بچچه ها مچچچچکککککککرررررررریییییییییییمممممممم



تاريخ : پنج شنبه 20 / 6 / 1393 ا 22:9 نويسنده : نیوشا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.