کواچ به صربستان بازگشت/ تدوین برنامه آماده سازی تیم ملی توسط بوبان


سرمربی و مربی بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز گذشته به کشورشان بازگشتند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان روز گذشته دوشنبه 21 مهرماه پس از کسب مقام چهارم لیگ جهانی، ششم قهرمانی جهان و مدال طلای بازیهای آسیایی اینچئون با تیم ملی والیبال ایران به کشورش صربستان بازگشت تا پس از استراحتی کوتاه اقدام به تدوین برنامه آماده سازی تیم ملی والیبال کشورمان برای سال 2015 نماید و سپس جهت تماشای مسابقات لیگ برتر در تاریخ مشخص به ایران باز می گردد و چند هفته از نزدیک تماشاگر مسابقات لیگ برتر در تهران و شهرستانها خواهد بود.
همچنین کارلو ساتی مربی بدنساز ایتالیایی کشورمان نیز روز گذشته به کشورش ایتالیا بازگشت.

 



تاريخ : شنبه 22 / 7 / 1393 ا 19:18 نويسنده : نیوشا ا

 


 



تاريخ : چهار شنبه 21 / 7 / 1393 ا 11:56 نويسنده : نیوشا ا

دور مقدماتی لیگ برتر والیبال در دو گروه برگزار می شود


قرعه کشی لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه با حضور مسئولین فدراسیون والیبال، مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده برگزار شد و مقرر شد دور مقدماتی این رقابت ها در دو گروه هفت تیمی برگزار شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مراسم قرعه کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران امروز (چهارشنبه) با حضور دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال برگزار شد.
در این مراسم که محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال، منوچهر پور حسن رییس سازمان لیگ، امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران، خلیل یگانه مجد دبیر سازمان لیگ ، مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده حضور داشتند، مقرر شد دور مقدماتی لیگ برتر والیبال سال جاری در دو گروه زیر برگزار شود:
گروه اول: پیکان، میزان مشهد، شهرداری تبریز، دلیران دشتی بوشهر، بازرگانی جواهری گنبد، شهرداری زاهدان و نوشیدنی شمس
گروه دوم: متین ورامین، شهرداری ارومیه، نوین کشاورز، سایپا، مهر پارس فارس، وزارت دفاع و یکی از تیم های آلومینیوم بندرعباس و تعاون گنبد
تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس تا 26 مهرماه فرصت دارد تا با کادر فنی و بازیکنان سال گذشته خود تسویه حساب کند و در لیگ امسال شرکت کند، در غیر اینصورت تیم تعاون گنبد جایگزین این تیم خواهد شد.
دور مقدماتی لیگ برتر والیبال از 15 آبان ماه و تنها در روزهای چهارشنبه پیگیری خواهد شد و چهار تیم برتر هر گروه به مرحله پلی آف صعود خواهند کرد. تیم های پنجم وششم هر گروه نیز در لیگ برتر سال آینده باقی می مانند اما تیم هفتم دو گروه مستقیما به مسابقات دسته یک سقوط خواهند کرد.
در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال سال جاری تیم های اول تا چهارم گروه اول به صورت ضربدری با تیم های اول تا چهارم گروه دوم مسابقه خواهند داد که تیم های پیروز دو مسابقه از سه دیدار به چهار تیم برتر مرحله نهایی صعود می کنند.
نحوه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بعد از مشخص شدن چهار تیم برتر و زمان باقی مانده از سال جاری مشخص خواهد شد.
سرپرستان و مربیان تیم های لیگ برتر به غیر از متین ورامین که در اردوی خارج از کشور بسر می برد و وزارت دفاع در این نشست حضور داشتند.
تیم های لیگ برتر می توانند 20 بازیکن به سازمان لیگ معرفی کنند که حتما چهار بازیکن جوان (سه بازیکن متولد 11 دیماه 73 و یک بازیکن یکم فروردین ماه 73 به بعد)، دو بازیکن نوجوان (متولد 11 دیماه 75 به بعد) و دو بازیکن امید (یک نفر 11 دیماه 71 و یک نفر یکم فروردین ماه 70 به بعد) در جمع 20 بازیکن معرفی شده داشته باشند.
در ضمن در این نشست مقرر شد در صورتی که بازیکنان تیم های لیگ برتر قسط دوم قرارداد خود را در موعد مقرر دریافت نکنند، بازیکن آزاد محسوب شوند.

 



تاريخ : پنج شنبه 17 / 7 / 1393 ا 20:9 نويسنده : نیوشا ا

مردان والیبال ایران صبح سه شنبه به ایران بازمی گردند


تیم ملی والیبال کشورمان پس از 44 روز دوری از ایران ساعت 9:25 صبح سه شنبه 15 مهرماه وارد تهران می شوند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که سوم شهریور 93 جهت شرکت در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی مردان جهان تهران را به مقصد ورشو ترک کرد و موفق شد برای نخستین بار در تاریخ عنوان ششمی جهان را از آن خود کند. مردان والیبال کشورمان بلافاصله پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان، برای انجام آخرین ماموریت ملی خود در سال 93 از ورشو مستقیما راهی اینچئون کره جنوبی شد و موفق شدند با کسب هشت پیروزی، با اقتدار کامل مدال طلای بازیهای آسیایی را برای اولین بار در تاریخ برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورند.
مردان والیبال کشورمان پس از 44 روز دوری از ایران، همراه با همسر و فرزندان خود که یکشنبه هفته گذشته در اینچئون به آنها ملحق شدند ساعت 9:25 روز سه شنبه 15 مهرماه با پرواز 971 امارات از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران خواهند شد.



تاريخ : دو شنبه 12 / 7 / 1393 ا 18:33 نويسنده : نیوشا ا


 

والیبال تیتر اول روزنامه ها




***************



 

********************




والیبال است دیگر

گاهی دلش میخواهد

تیتر اول باشد

والیباله دیگه

نمیشه نادیده

گرفتش

ما که واسش

جون میدیم



تاريخ : دو شنبه 12 / 7 / 1393 ا 18:22 نويسنده : نیوشا ا

 

عکس هایی از قهرمانی ایران


 

******************




****************




 "خخخدددداااااااا حححححفففظتتوونن کنننههه"

 



تاريخ : یک شنبه 11 / 7 / 1393 ا 18:33 نويسنده : نیوشا ا

موسوی امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار با ژاپن شد

 



 
سید محمد موسوی در هفتمین مسابقه تیم ملی والیبال ایران در بازی های آسیایی عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران برابر ژاپن را به دست آورد.
 
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در هشتیمن مسابقه خود در هفدهمین دوره بازی های آسیایی موفق به شکست سه بر یک ژاپن شدو به مقام قهرمانی این بازی ها دست یافت.
سید محمد موسوی در این مسابقه با کسب 22 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را به خود اختصاص داد.
شیموزو کانگرو بازیکن شماره یک ژاپن با کسب 27 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ژاپن را به خود اختصاص داد.
تیم ملی والیبال ایران در چهار ست دیدار با ژاپن 101 امتیاز به دست آورد که 60 امتیاز آن از اسپک، 13امتیاز از دفاع، یک امتیاز از سرویس و 27 امتیاز از اشتباهات تیم حریف به دست آمد.
این آمار برای تیم ملی والیبال ژاپن نیز به این قرار است که 61 امتیاز از اسپک، 6 امتیاز از دفاع، یک امتیاز از سرویس و 21 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آمد تا ژاپن در نهایت 89 پوئن برابر ایران به دست آورده باشد.
تیم ملی والیبال ایران در هشت مسابقه خود در هفدهیمن دوره بازی های آسیایی اینچئون تیم های ژاپن، چین، کره جنوبی، قطر، کویت، هنگ کنگ، هند و مالدیو را شکست داد و برای نخستین بار به عنوان قهرمان این بازی ها معرفی شد.

 



تاريخ : یک شنبه 11 / 7 / 1393 ا 18:23 نويسنده : نیوشا ا

والیبال رکورد مدال های طلای ایران در بازیهای آسیایی را شکست

 


 
تیم ملی والیبال ایران با کسب مدال طلا، تعداد مدال های خوشرنگ کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی 2014 را به عدد 21 رساند تا رکورد ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این بازی ها شکسته شود.
 
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کاروان ورزشی ایران تا کنون موفق به کسب 56 مدال شامل 21 طلا، 18 نقره و 17 برنز شده و همچنان در رده پنجم جدول توزیع مدال ها قرار دارد.
ورزش ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در بازی های آسیایی سال 1974 تهران موفق به کسب 36 مدال طلا شده بود، اما بعد از آن در بازی های آسیایی 2010 گوانگژو موفق به کسب 20 مدال طلا شد.
کسب مدال طلای والیبال، بیست و یکمین مدال خوشرنگ را برای کاروان ایران به همراه داشت تا رکورد ورزش کشورمان در کسب مدال طلایی بازی های آسیایی شکسته و والیبال ایران نیز برای نخستین بار قهرمان بازی های آسیایی شود.

 



تاريخ : یک شنبه 11 / 7 / 1393 ا 18:16 نويسنده : نیوشا ا

موسوی: انتظار اینگونه مسابقه از ژاپن نداشتیم

امتیازآورترین بازیکن تیم ملی والیبال برابر ژاپن گفت: پیش بینی کسب مدال داشتیم اما انتظار مبارزه به این شکل از ژاپن نداشتیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمد موسوی پس از کسب مقام قهرمانی بازی های آسیایی اینچئون افزود: نخستین مدال طلای والیبال در بازی های آسیایی را کسب کردیم و به همین دلیل خیلی خوشحالیم.
وی تصریح کرد: تیم ملی والیبال ژاپن خیلی خوب بازی کرد که نشان از پیشرفت والیبال این کشور در سالهای اخیر است. جوانتر شده بودند و در دریافت و سرویس عالیی کار کردند.
ملی پوش تیم ملی والیبال ایران گفت: ژاپن تیم ایران را تحت فشار قرار داد به گونه ای که در این مسابقات بازی در این سطح انجام نداده بودیم. شوکه شدیم اما برگشتیم و به پیروزی رسیدیم.
وی با بیان اینکه روی نفاط ضعف حریف تمرکز کردیم، گفت: در دو ست سوم و چهارم موفق به کنترل ژاپن شدیم و در نهایت به مدال طلای این بازی ها دست یافتیم.‎ خدا را شکر می کنم که توانستیم جلوی چشم هزاران ایرانی داخل سالن و میلیون ها بیننده شرمنده نشودیم.
تیم ملی والیبال ایران در دیدار نهایی بازی های آسیایی موفق به شکست ژاپن شد و برای نخستین بار عنوان قهرمانی بازی های آسیایی را به دست آورد.

 



تاريخ : یک شنبه 11 / 7 / 1393 ا 18:8 نويسنده : نیوشا ا

شهرام محمودی : انتقام دوره گذشته را از ژاپن گرفتیم

بازیکن تیم ملی والیبال گفت:با پیروزی بر ژاپن در دیدار نهایی بازیهای آسیایی 2014، انتقام شکست در سال 2010 را از این تیم گرفتیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرام محمودی پس از کسب مقام قهرمانی تیم ایران در بازی های آسیایی افزود:خیلی خوشحالم که باشکست ژاپن انتقام چهارسال پیش را گرفتیم.
وی گفت:همیشه قدردان مردم ایران هستیم چون در هر مرحله ای پشت مابوده و حمایت کردند.
تیم ملی والیبال ایران در دیدار نهایی بازی های آسیایی موفق به شکست ژاپن شد و برای نخستین بار عنوان قهرمانی بازی های آسیایی را به دست آورد.

 



تاريخ : یک شنبه 11 / 7 / 1393 ا 18:2 نويسنده : نیوشا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.