داورزنی امشب راهی اینچئون می شود


رییس فدراسیون والیبال امشب برای همراهی تیم ملی والیبال ایران در بازی های آسیایی راهی اینچئون می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی ساعت 21 امشب از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی اینچئون می شود.
همراهی تیم ملی والیبال در ادامه بازی های آسیایی، دیدار با همتایان آسیایی و مسئولین شورای المپیک آسیا از جمله برنامه های رییس فدراسیون والیبال در کره جنوبی است.
تیم ملی والیبال ایران که با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه سوم دور مقدماتی به مرحله بعد صعود کرد، فردا یکشنبه در دومین مسابقه خود به مصاف تیم چند ملیتی قطر می رود.

 

 



تاريخ : دو شنبه 5 / 7 / 1393 ا 17:44 نويسنده : نیوشا ا

 

نگرانی خوش خبر از وضعیت میزبانی کره ای ها


امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی از وضعیت میزبانی کره ای ها در بازی های آسیایی اینچئون ابراز نگرانی کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر در این باره گفت: تا الان تنها یک جلسه تمرین برگزار کردیم و آن هم در یک ساعت نامناسب و در محلی غیر از سالن مسابقات برگزار شد. همچنین در ساختمانی 28 طبقه ای در دهکده این بازی ها مستقر شده ایم که تنها یک آسانسور دارد و وقتی بازیکنان بخواهند برای تمرین یا مسابقه از ساختمان محل اسکان خارج شوند باید حدود یک ساعت منتظر شویم تا همه بازیکنان و کادر نوبت به نوبت به لابی برسند.

وی نداشتن تلویزیون و اینترنت را از دیگر مشکلات بازیکنان دانست و گفت: بازیکنان واقعا هیچ سرگرمی ای ندارند و از زمان ورود تیم ملی والیبال ایران به اینچئون تنها یک نوبت تمرین داشته ایم چون سالن تمرین به تعداد مورد نیاز وجود ندارد.

سرپرست تیم ملی والیبال تاکید کرد: با تمام این مشکلات بازیکنان از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارند و آماده آغاز مسابقات هستند. بازیکنان ما حرفه هستند و می دانند تحت هر شرایطی باید خود را برای مسابقه آماده کنند.

تیم ملی والیبال ایران با تیم های هند، هنگ کنگ و مالدیو در گروه سوم مسابقات والیبال بازی های آسیایی همگروه است و فردا در نخستین مسابقه خود به مصاف هنگ کنگ می رود.

 

 



تاريخ : جمعه 2 / 7 / 1393 ا 20:21 نويسنده : نیوشا ا

 

شش بازی سه بر صفر دیگر در بازی های آسیایی


پنجمین روز مسابقات والیبال هفدهمین دوره بازی های آسیایی با شش دیدار در دو گروه مردان و زنان پیگیری شد که همه این مسابقات سه بر صفر به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پنجمین روز مسابقات والیبال مردان بازی های آسیایی به سه دیدار پیگیری شد که تیم های کره جنوبی (میزبان)، هند و تایلند به دومین پیروزی خود در این رقابت ها دست یافتند.
در بازی نخست امروز هند سه بر صفر مالدیو را شکست داد، تایلند سه بر صفر میانمار را از پیش رو برداشت و کره جنوبی نیز سه بر صفر برابر چین تایپه به پیروزی رسید.
در مسابقات والیبال زنان بازی های آسیایی نیز تیم های تایلند، چین و چین تایپه با نتیجه مشابه سه بر صفر به ترتیب تیم های هند، مالدیو و قزاقستان را از پیش رو برداشتند.
تیم ملی والیبال ایران فردا پنج شنبه در نخستین مسابقه خود در این بازی ها به مصاف هنگ کنگ می رود.

 



تاريخ : جمعه 2 / 7 / 1393 ا 20:17 نويسنده : نیوشا ا

 

ملی پوشان در اینچئون / دومین قضاوت فیروزی

 


تیم ملی والیبال ایران صبح امروز پس از سفری 16 ساعته وارد اینچئون میزبان هفدهمین دوره بازی های آسیایی شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که در رقابت های قهرمانی جهان به عنوان ششمی دست یافت، صبح امروز وارد اینچئون شد تا خود را برای رویارویی با حریفان آسیایی آماده کند.
اعضای تیم ملی والیبال ایران از لهستان عازم مسکو، سپس سئول و بعد اینچئون کره جنوبی شدند و صبح امروز با حضور در دهکده ورزشکاران در ساختمان محل اقامت خود مستقر شدند.



تاريخ : شنبه 1 / 7 / 1393 ا 18:23 نويسنده : نیوشا ا

 


كواچ: ایران آماده رقابت با هر تیمی است/ کار راحتی در بازیهای آسیایی نداریم


سرمربی تیم ملی والیبال گفت: ملی پوشان والیبال ایران آمادگی کامل برای رقابت با هر تیمی را دارند و در این موضوع شک نکنید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پیش از آغاز رقبابت های ایران در بازیهای آسیایی در  افزود: تیم ایران کار راحتی در بازیهای آسیایی ندارد، بازي‌هاي آسيايي براي من تورنمنت ديگري است. پيش‌بيني نتيجه نیز سخت است.
وی با بیان اینکه نهايت تلاش‌مان را به كار مي‌بريم تا بهترين عملكرد را داشته باشيم، تصریح کرد: البته خيلي سخت است بعد از قهرماني جهان كه تيم يك روز در ميان بازي‌هاي سخت داشت، از نظر ذهني و جسمي بازیکنان را براي اينچئون آماده کنیم. اما تیم من حالا آماده رقابت با هر تیمی است.
سرمربی تیم ملی والیبال در باره شناخت برخی مربیان حاضر در این رقابت ها از تیم ایران گفت: هیچ ترسی از شناخت مربیان سایر تیم ها از ملی پوشان نداریم. مگر ولاسكو ايران را نمي‌شناخت؟ اما ايران 3 بر صفر آرژانتين را شکست داد.
وی تاکید کرد: اگر كره جنوبی تيم خوبي است، به خاطر پارك سرمربی آن نیست. او وقتي تيمش باخت گفت براي بازي‌هاي آسيايي آماده مي‌شويم اما ما هم در قهرماني جهان تلاش كرديم و هم در بازي‌هاي آسيايي، نگرانی نیز از شناخت حریفان از تیم ایران نداریم.
کواچ مقام ششم جهان را فوق العاده دانست و گفت: فوق‌‌العاده بود. البته مي‌توانستيم نتيجه بهتر از اين هم بگيريم، اما فراموش نكنيد كه بايد قدم به قدم جلو برويم. يادمان نرود ايران براي اولين بار تا دور سوم رقابت‌هاي قهرماني جهان با مسابقات فشرده و كيفيت بازي بالا آمد.
سرمربی تیم ملی والیبال افزود: بايد نگاهي به تيم‌هاي ديگر داشته باشیم. ما همه تلاش‌مان را كرديم. فكر نمي‌كنم بد بازي كرده باشيم. آخرين دوره، ايران نوزدهم  دنيا بود اما حالا ششم شد. همين صعود 13 پله‌اي نشان مي‌دهد واليبال ايران به چه سطحي رسيده است. البته قبول دارم مي‌توانستيم جزو 4 تيم اول باشيم اما يكسري اشكالات اجازه نداد.
وی با اشاره به باخت ایران برابر آلمان در مرحله سوم رقابت های جهانی لهستان تصریح کرد: تيم آلمان از نظر فيزيكي فوق‌‌العاده بود. تيمي منظم و با نظمی كه راه حلی برای مهار بازيكن  ماهرش گروزه نداشتيم.
تیم ملی والیبال ایران صبح امروز وارد دهکده بازی های آسیایی اینچئون شد و از پنج شنبه سوم مهرماه مسابقات خود در این بازی ها را آغاز می کند.

 

 



تاريخ : شنبه 1 / 7 / 1393 ا 18:19 نويسنده : نیوشا ا

ظریف: ششمی جهان افتخاری بزرگ و غیر قابل باور است

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: ششمی جهان افتخاری بزرگ و غیر قابل باور برای والیبال ایران است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرهاد ظریف بعد از کسب مقام ششمی ایران در مسابقات قهرمانی جهان گفت:ششمی تیم را باید به مردم ایران تبریک گفت. افتخاری خیلی بزرگ و غیر قابل باور است. بسیاری از کارشناسان صعود ایران از گروه سخت مقدماتی را حتی غیر ممکن می دانستند اما بچه ها به رغم همه خستگی ها از جان و دل مایه گذاشتند. مردم شک نکنند بچه ها کم کاری نکردند و باخت سه بازی آخر هم به خاطر این بود که دیگر بدنهایمان کشش نداشت.

وی افزود:خودمان خیلی دوست داشتیم تا دور سوم که آمدیم جزو چهارتیم اول برویم و روی سکو بایستیم، اما نمی دانم چه  اتفاقی افتاد. مهم این است که بچه ها کم کاری نکردند. بچه ها با همه توان مایه گذاشتند حتی از زندگی و خانواده زدند. با اینکه بچه ها مصدوم هستند و 30 روزی دوری از خانواده ها را تحمل کرده اند.
لیبروی تیم ملی والیبال تصریح کرد: ما در این مسابقات  علاوه بر حریفان با همه مشکلات روحی و روانی، دوری از خانواده و خستگی مسابقات جنگیدیم. این مقام بزرگی است. آن را کوچک نکنیم. امیدوارم  مردم و هم دولت قدر تیم  را بدانند.

تیم ملی والیبال ایران در پایان مسابقات قهرمان جهان موفق به کسب مقام ششم شد و نسبت به دوره گذشته این رقابت ها 13 پله صعود در جایگاه خود را تجربه کرد.



تاريخ : سه شنبه 30 / 6 / 1393 ا 15:28 نويسنده : نیوشا ا

استیل آذین به ملی پوشان پاداش داد

پس از صعود ایران به شش تیم برتر جهان شرکت استیل آذین به ملی پوشان پاداش نقدی اهدا کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از صعود تیم ملی والیبال ایران به جمع شش تیم برتر هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی مردان جهان و قرار گیری در جایگاه ششم جهان برای نخستین بار در تاریخ والیبال با سیزده پله صعود نسبت به دوره پیش؛ مدیریت شرکت استیل آذین ایران به مردان والیبال کشورمان پاداش نقدی اهدا کرد.



تاريخ : سه شنبه 30 / 6 / 1393 ا 15:25 نويسنده : نیوشا ا

رئیس فدراسیون جهانی والیبال در گفتگو با رسانه ها
دکتر اری گراسا: از عملکرد ایران لذت بردم


دکتر اری گراسا؛ رئیس فدراسیون جهانی والیبال که برای برگزاری روزهای پایانی مسابقات قهرمانی جهان به لهستان آمده، در دیداری که از محل برگزاری بازی ها و امکانات آن داشت بخشی از وقت خود را نیز به گفتگوی دوستانه و غیر رسمی با اهالی رسانه حاضر در سالن گذراند.
به گزارش روابط عمومی فدارسیون والیبال، رئیس برزیلی فدراسیون جهانی که موفقیت بزرگ مسابقات امسال را حضور پرتعداد و پرشور هواداران والیبال در سالن های محل برگزاری بازی ها می دانست، حمایت و حضور مردم را تعیین کننده ترین عامل دانست تا والیبال به عنوان ورزش اول جهان تبدیل شود.
وی گفت: «من در برزیل 17 سال کار کردم تا توانستم والیبال را بین مردم جا بیندازم. حالا در دنیا می خواهم این کار را انجام بدهم. به نظرم والیبال این پتانسیل را دارد که به ورزش اول جهان تبدیل بشود. البته باز هم می گویم ما نمی خواهیم جای فوتبال را بگیریم. فوتبال در کشورهایی مثل کشور من (برزیل) به مذهب تبدیل شده و کارکردش از ورزش خارج شده است. اما الان در لهستان والیبال می تواند جای فوتبال را بگیرد. چون مردم لهستان والیبال را دوست دارند و از آن حمایت می کنند.»
دکتر اری گراسا همچنین هدف از ایجاد تغییرات در نحوه برگزاری مسابقات و استفاده از تکنولوژی های روز را به منظور بالا بردن سطح کیفی رقابت ها عنوان کرد و افزود: «هر چه بتوانیم سطح برگزاری و کیفیت مسابقات را بالا ببریم، کیفیت بازیِ ورزشکاران هم بالا می رود و به این ترتیب، رده های بالای مسابقات دیگر به چند اسم بزرگ محدود نمی شود. در همین مسابقات امسال تیم هایی مثل ایران، فرانسه و بلژیک واقعا شگفتی آفرینی کردند. من که خودم از عملکرد ایران لذت بردم.»



تاريخ : دو شنبه 29 / 6 / 1393 ا 22:50 نويسنده : نیوشا ا

ملی پوشان دوشنبه راهی کره جنوبی می شوند


تیم ملی والیبال ایران روز دوشنبه با پایان مسابقات قهرمانی مردان جهان برای حضور در بازیهای آسیایی راهی کره جنوبی می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که بعد از رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی را پیش رو دارد ساعت 12:40 دقیقه ظهر دوشنبه از فرودگاه ورشو به مسکو پرواز می کنند تا از آنجا  به سئول و سپس اینچئون بروند.
اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال از ترکیب معمول 12 نفره ایران در رقابت های قهرمانی جهان برای اینچئون استفاده می کند که شامل سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، پوریافیاضی، امیر غفور، میلاد عبادی پور، فرهاد ظریف، آرمین تشکری، عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور است.
بدین ترتیب عبدالرضا علیزاده و سامان فائزی از تیم جدا و فردا به تهران برمی گردند.
مسابقات والیبال هفدهمین دوره بازی های آسیایی از امروز در اینچئون آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران روز سوم مهرماه در نخستین مسابقه خود به میدان می رود.



تاريخ : دو شنبه 29 / 6 / 1393 ا 22:46 نويسنده : نیوشا ا

 

مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان (لهستان 2014)
ایران به مقام ششمی جهان دست یافت

 


تیم ملی والیبال مردان ایران به مقام ششمی رقابت های والیبال قهرمانی مردان جهان دست یافت.
تیم ایران که عصر شنبه در آخرین دیدار خود از سری پیکارهای جهانی لهستان برای تعیین رده های پنجم و ششم جهان به مصاف روسیه؛ پرافتخارترین تیم این مسابقات رفته بود، با قبول شکست 3 بر صفر و امتیازهای 25 – 19، 25 – 21 و 25 – 18 برابر این تیم قدرتمند به مقام ششم جهان دست یافت و روسیه نیز در رده پنجم مسابقات قرار گرفت.
7 پیروزی، 5 شکست، 49 ست برده، 21 ست باخته و کسب مقام ششم جهان؛ کارنامه پرافتخار تیم ملی والیبال ایران در این دوره از رقابت های قهرمانی جهان را رقم زده که سیزده پله صعود را نسبت به بهترین رده ایران (نوزدهم) در ادوار گذشته مسابقات نشان می دهد.



تاريخ : دو شنبه 29 / 6 / 1393 ا 22:42 نويسنده : نیوشا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.