معروف: هم نتیجه گرفتیم هم تجربه کسب کردیم


کاپیتان تیم ملی ایران در کنفرانس خبری بازی ایران – روسیه با سطح بالا خواندن این دوره از مسابقات قهرمانی جهان، رقابت های امسال را سرشار از نکات آموزنده برای بازیکنان ایران خواند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف اظهار کرد: «ما در بازی های امسال بازی های خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم و نتیجه خیلی خوبی هم گرفتیم. اما از مرحله سوم، والیبالِ دیگری را ارائه دادیم که مثل دو مرحله اول مسابقات نبود. چون تمرکز کاملی روی بازی ها نداشتیم. باید برای آینده روی ذهن مان هم کار کنیم که حرفه ای تر شود. این مسابقات سطح خیلی بالایی داشت و برای بازیکنان تیم ایران سرشار از کسب تجربه و نکات فراوانی برای یادگیری بود.»



تاريخ : دو شنبه 29 / 6 / 1393 ا 22:39 نويسنده : نیوشا ا

 

کواچ: نتیجه ایران شگفت آور بود
همه از ما طلا می خواهند!

 


سرمربی مردان ایران در کنفرانس خبری بازی ایران – روسیه اعلام کرد؛ اگرچه از سه بازی اخیر تیم ملی راضی نیست، اما از نتیجه کار ایران در پایان مسابقات قهرمانی جهان خوشحال است و آن را عالی می داند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ گفت: «وقتی روسیه شروع می کند به بازی کردن، دیگر برای هر تیمی سخت است که در برابرش بازی کند. روسیه امروز بازی خوبی انجام داد ولی بازیکنان ما انگیزه کافی برای انجام بازی خوب خودشان را نداشتند. من نمی دانم چرا وقتی قهرمان المپیک برای کسب مقام پنجم جهان می جنگد، بازیکنان ما نباید به اندازه حریف شان انگیزه برای انجام بازی خودشان داشته باشند! از این بابت عصبانی ام!»
سرمربی مردان ایران همچنین گفت: «در سه بازی اخیر ایران نتوانست بازی همیشگی خودش را انجام بدهد ولی در دو مرحله اول، بازی های خیلی خوبی به نمایش گذاشت و نتیجه خیلی خوبی هم گرفت. اینکه می گویم عصبانی ام یا ناراضی ام به خاطر این است که تیم ما توانایی این را داشت که بهتر و بیشتر نتیجه بگیرد وگرنه تا همینجا هم عالی کار کرده است. سیزده پله صعود برای یک دوره، نتیجه شگفت آوری است. ما نوزدهم بودیم و حالا بین شش تیم برتر جهانیم. این عالی است.»
کواچ در ادامه به اعزام تیم ملی به بازی های آسیایی نیز اشاره کرد و افزود: «ما چهار روز دیگر باید در بازی های آسیایی به میدان برویم. بازی های آسیایی برای آسیایی ها مثل المپیک است. پس نمی توانیم کم بگذاریم. اگرچه کار سختی داریم و حریفان اصلی مان مثل چین و کره، با آمادگی کامل از تمرین و بازی های مناسب در مسابقات قهرمانی جهان به میدان می آیند. در عوض، تیم ما به دلیل مسابقات سنگین متعدد و ماه ها دور از خانه و خانواده بودن خسته شده است. ضمن اینکه همه از ما انتظار کسب مدال طلا دارند که این کار ما را سخت تر هم می کند. به هر حال باید برویم و بهترین نمایش خود را ارائه کنیم و به هدف مان برسیم.»



تاريخ : دو شنبه 29 / 6 / 1393 ا 22:34 نويسنده : نیوشا ا

مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان  هم تموم شد

و در این مسابقات جایگاه ما هم ششم شد

جایگاه خوب و تقریبا رضایت بخشی هست

بچه های تیم ملی مون انصافا با غیرت بازی کردند

و از دل و جونشون مایه گذاشتن

ما تمام تلاش ها و خستگی هاشونو دیدیم

ازشون ممنونیم به خاطر همه چیز

و براشون آرزوی بهترین ها رو داریم

ایشالا در مسابقات آسیایی اینچعون

با مدال طلا برگردن و بازهم مایه ی

افتخار ما باشن !!!!



تاريخ : دو شنبه 29 / 6 / 1393 ا 22:25 نويسنده : نیوشا ا

 
آمار عملکرد گروهی شش تیم برتر منتشر شد
ایران؛ صاحب بهترین دفاع تیمی جهان


در پایان مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان کمیته آمار و ارقام فدراسیون جهانی، رده بندی شش تیم برتر این پیکارها بر اساس عملکرد گروهی شان در فاکتورهای مختلف را منتشر کرد که در این میان؛ نام ایران به عنوان دارنده بهترین دفاع تیمی رقابت ها به چشم می خورد.رده بندی کامل تیم ها در فاکتورهای مختلف بر اساس اعلام کمیته آمار و ارقام فدراسیون جهانی به شرح زیر است:


دفاع
1-    ایران با 127 پوئن خالص و میانگین 2.89 کسب پوئن در هر ست
2-    آلمان با 102 پوئن خالص و میانگین 2.83 کسب پوئن در هر ست
3-    لهستان با 121 پوئن خالص و میانگین 2.75 کسب پوئن در هر ست
4-    روسیه با 101 پوئن خالص و میانگین 2.53 کسب پوئن در هر ست
5-    برزیل با 97 پوئن خالص و میانگین 2.49 کسب پوئن در هر ست
6-    فرانسه با 82 پوئن خالص و میانگین 1.78 کسب پوئن در هر ست


توپگیری
1-    فرانسه با میانگین 13.43 موفقیت در هر ست
2-    ایران با میانگین 13.20 موفقیت در هر ست
3-    آلمان با میانگین 13.19 موفقیت در هر ست
4-    لهستان با میانگین 12.82 موفقیت در هر ست
5-    برزیل با میانگین 11.82 موفقیت در هر ست
6-    روسیه با میانگین 10.35 موفقیت در هر ست

دریافت
1-    لهستان با 46.59 درصد تاثیرگذاری
2-    ایران با 45.42 درصد تاثیرگذاری
3-    فرانسه با 41.83 درصد تاثیرگذاری
4-    برزیل با 41.51 درصد تاثیرگذاری
5-    آلمان با 39.45 درصد تاثیرگذاری
6-    روسیه با 27.55 درصد تاثیرگذاری


پاس
1-    لهستان با میانگین 10.73 موفقیت در هر ست
2-    ایران با میانگین 10.23 موفقیت در هر ست
3-    آلمان با میانگین 9.53 موفقیت در هر ست
4-    برزیل یا میانگین 8.95 موفقیت در هر ست
5-    فرانسه با میانگین 8.52 موفقیت در هر ست
6-    روسیه با میانگین 6.88 موفقیت در هر ست


 



تاريخ : یک شنبه 28 / 6 / 1393 ا 13:56 نويسنده : نیوشا ا

 

مهدوی : این تیم در تاریخ والیبال می ماند/ بچه ها 200 درصد کار کردند


مهدی مهدوی پس از عدم راهیابی ایرانی به جمع چهار تیم برتر گفت: بچه ها تا اینجای کار هم خیلی خوب کردند و به جای 100، 200 در صدر از توانایی هایشان استفاده کردند.»
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کاپیتان و پاسور دوم تیم ملی والیبال بعداز باخت دیشب مقابل فرانسه اظهار کرد: «باخت ست اول  بازی دیشب بدشانسی نبود. فرانسه مستحق قهرمانی در این دوره است. این تیم از اول بازی ها تا حالا جلوی همه تیم ها با انگیزه بازی کرده  و روند یکنواختی داشته است. به نظرم حقش  قهرمانی است. فرانسه 12 بازیکن خوب و هم سطح دارد که والیبال را خوب بازی می کنند. بین همه تیم هایی که در این دوره مقابل آنها بازی کردیم، فرانسه یکی از بهترین هاست. هیچ بدشانسی در کار نبوده است. آنها از ما بهتر بودند و صعود به جمع چهار تیم اول حقشان بود.»
وی تصریح کرد:« از ست دوم وقتی  کواچ تیم دوم را به زمین فرستاد، نمی خواستیم به 6 بازیکن دوم فرانسه ببازیم. بازی قشنگی شده بود،حتی شانس برد هم داشتیم اما در ست پنجم با چند اشتباه فردی بازی از دستمان خارج شد. اما فکر می کنم همه تلاششمان را کردیم.»
مهدوی  خاطر نشان کرد:« پنجمی خیلی بهتر از ششمی است. ما برای پنجمی با روسیه بازی می کنیم. البته تا همین جا هم که آمده ایم کار بزرگی کردیم. دست همه بچه ها درد نکند، واقعا زحمت کشیدند،.آنها صد در صد که هیچ، 120 و200 درصدی کار و از توانشان استفاده کردند که به اینجا رسیدیم. این تیم در تاریخ والیبال ایران می ماند.»

 

 



تاريخ : یک شنبه 28 / 6 / 1393 ا 13:50 نويسنده : نیوشا ا

 

 ژامل یوان: تغییر ترکیب کار ما را سخت کرد

 


ژامول یوان بازیکن تیم ملی فرانسه پس از پیروز برابر ایران گفت:«تغییر ترکیب از ست دوم کار  ما را خیلی سخت کرد.»
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال بازیکن شماره 18 تیم ملی فرانسه بعداز پیروزی 3 بر 2 مقابل ایران گفت: «بازی عجیب غریبی بود. چون بعداز ست اول دو تیم بازیکنانشان را تغییر دادند. ولی این تغییر کار ما را خیلی سخت  کرده بود. برای همین دیر توانستیم به خودمان بیاییم و توپ را در زمین پیدا کنیم، ولی خوشبختانه بالاخره برنده شدیم.»



تاريخ : یک شنبه 28 / 6 / 1393 ا 13:46 نويسنده : نیوشا ا

 

ایران - آلمان

ساعت 22:55

شبکه سه سیما

 

 

گرچه راه سخت است.....

اما...

ایران ...

عزم عبور دارد .... !!!!!!!!!!



تاريخ : جمعه 26 / 6 / 1393 ا 18:6 نويسنده : نیوشا ا

کواچ: اشتباه بزرگی است، اگر جایی گفته شود ایران در گروه آسانی قرار دارد


اسلوبودان کواچ گفت:« با آلمان بازی خیلی سختی خواهیم داشت و اگر بگویند که ایران در گروه آسانی قرار دارد، اشتباه بزرگی هست».
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پیش از دیدار برابر آلمان اظهار کرد:« فردا شب بازی سختی داریم. سرمربی این تیم دائم در حال تغییر ترکیب تیمش هست به طوری که هر 14 بازیکن آلمان در دور مقدماتی و مرحله دوم استفاده کرده است. همین مساله آنالیز این تیم را خیلی سخت تر می کند. گروزه وکالیبردا بهترین بازیکنان آلمان هستند. سبک بازی آلمان مثل  بلژیک هست اما در سطح بالاتری بازی می کند و تیمی فیزیکی و قوی است. باید خیلی تاکتیکی جلوی این تیم بازی کنیم.»
وی افزود :«درباره درصد شانس پیروزی ایران نمی توانم چیزی بگویم اما باید با صد درصد توانمان بازی کنیم. اگر از صد در صد توانایی هایمان استفاده کنیم و آنها برنده شوند آن وقت باید آلمان را تشویق کنیم. ولی تیمم به حدی رسیده که باید در مسابقات پیروز شود.واقعا اشتباه بزرگی است اگر صحبت شود یا جایی بنویسند که ما گروه آسانی داریم و راحت می توانیم برنده شویم.»
کواچ تصریح کرد:«بعداز صعود تیم  به جمع 6 تیم اول، بازیکنان انگیزه زیادی دارند. با این انگیزه اگر بازیکنان در حد اسم ایران بازی کنند می توانند برای هر تیمی مشکل ساز شوند.»



تاريخ : جمعه 26 / 6 / 1393 ا 17:31 نويسنده : نیوشا ا

مرحله سوم والیبال قهرمانی جهان (لهستان 2014)
فرانسه 3 –آلمان صفر؛ ایران فقط برد می خواهد


اولین دیدار مرحله سوم رقابت های جهانی لهستان در گروه G با پیروزی قاطع فرانسه همراه شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سه شنبه شب، سالن اسپودک شهر کاتوویس لهستان، میزبان دیدار دو تیم فرنسه – آلمان بود که در نهایت فرانسه با درخشش بازیکن سیه چردۀ خود؛ اروین اِنگاپِت موفق شد با حساب 3 بر صفر از سد آلمان بگذرد و با کسب 3 امتیاز موقتا بر صدر جدول گروه تکیه بزند.
با این حساب، تیم ملی والیبال کشورمان چهارشنبه شب در حالی در برابر آلمانِ بی امتیاز قرار می گیرد، که در صورت کسب پیروزی (با هر نتیجه ای) بدون نیاز به نتیجه بازی پنجشنبه شب خود مقابل فرانسه، صعودش را به مرحله نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان قطعی خواهد کرد.

 



تاريخ : جمعه 26 / 6 / 1393 ا 17:28 نويسنده : نیوشا ا

مرحله سوم مسابقات قهرمانی مردان جهان (لهستان 2014)
ایران – آلمان؛ یک گام تا نیمه نهایی

تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین دیدار خود از مرحله سوم رقابت های جهانی لهستان، ساعت 22.55 چهارشنبه شب در شهر کاتوویس به مصاف آلمان می رود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، آلمان در مرحله اول این رقابت ها با برزیل همگروه بود و با قرار گرفتن در رده دوم گروه خود، جواز حضور در مرحله دوم پیکارها را به دست آورد. سپس در مرحله دوم نیز همراه با برزیل و روسیه به جمع شش تیم مسابقات راه یافت.
حریف چهارشنبه شب ایران از 10 بازی انجام داده در مسابقات امسال 7 پیروزی و 3 شکست را در کارنامه دارد و در حالی پا به میدان رقابت با ایران می گذارد که برای زنده نگه داشتن امیدش به حضور در مرحله نیمه نهایی، به پیروزی در برابر ایران نیاز دارد. چراکه با قبول شکست در برابر فرانسه، بدون امتیاز مانده و تنها در صورت غلبه بر ایران است که می تواند بخت صعود داشته باشد.
این در حالی است که ایران نیز خوب می داند با کسب پیروزی (با هر نتیجه ای) مقابل آلمان حضورش در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان قطعی شده و با راه یافتن به جمع چهار تیم برتر رقابت ها می تواند برای کسب مقامی شایسته با دیگر رقبایش مبارزه کند.
تیم ملی والیبال کشورمان که از همگروهی با تیم های قدرتمندی همچون ایتالیا، امریکا، فرانسه، بلژیک، صربستان، لهستان و آرژانتین مراحل اول و دوم رقابت های جهانی را با موفقیت پشت سر گذاشته و تاریخ ساز شده، با عزم جدی و انگیزه فراوان به مصاف آلمان می رود تا با دیکته کردن برتری خود بر حریفش، از خود یک پیروز و از تیم مقابل یک مغلوب بسازد تا به این ترتیب راه صعود ایران به مرحله نیمه نهایی هموار شود. اگرچه آلمان با تکیه بر بازی قدرتی و روحیه تیمی فوق العاده، حریف دست و پا بسته ای نیست و می تواند در صورت کوچکترین غفلتی برای هر حریفی خطرساز باشد، اما ایران نیز ششدانگِ هوش و حواسش جمع این بازی مهم است تا یک برگ دیگر را نیز از کتاب تاریخ خود ورق بزند.
ایران و آلمان تا کنون سه بار مقابل هم صف آرایی کرده اند که دو پیروزی از آن آلمان (جام جهانی 1991 / لیگ جهانی 2013) و یک پیروزی از آنِ ایران (لیگ جهانی 2013) بوده است. نتیجه هر سه بازی نیز 3 بر صفر رقم خورده است.

 



تاريخ : جمعه 26 / 6 / 1393 ا 17:20 نويسنده : نیوشا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.